Occidental Punta Cana fekvése

A szálloda közvetlen a tengerparton helyezkedik el.

Occidental Punta Cana szobák

A szobákban balkon, légkondicionáló, hajszárító, telefon, sík képernyős televízió, széf, kávéfőző, internet hozzáférés (térítés ellenében) és minibár található.

Occidental Punta Cana ellátás

All inclusive.

Occidental Punta Cana szolgáltatás (részben térítés ellenében)

24 órás recepció, pénzváltó, ajándék bolt, parkoló, snack bár, nappali és esti szórakoztató programok, night club, gyermek klub (4-12 év), játszótér, kültéri medencék, napozóágyak, napernyő, SPA (felár ellenében, csak felnőtteknek), konditerem, aerobik, ping-pong, íjászat, darts, jóga, teniszpályák, kosárlabda pálya, sport programok: katamarán, kajak, vízi bicikli bérlési lehetőség, kezdő búvároktatás a medencében.

Occidental Punta Cana programok

Budapesti indulás 10 éjszaka (madridi átszállás):
1. nap: Utazás Budapestről - Madridba menetrend szerinti járattal, majd madridi szállás elfoglalása.
2. nap: Reggeli a madridi szállodában, majd utazás Maridból - Dominikára menetrend szerinti közvetlen járattal.
3-11. nap: Pihenés, strandolás Playa Bávaron, a szálloda szolgáltatásainak igénybe vétele, lehetőség fakultatív programokon való részvételre, amelyekre az idegenvezetőnél lehet jelentkezni.
12. nap: Utazás Madridba menetrend szerinti közvetlen járattal.
13. nap: Érkezés Dominikáról - Madridba közvetlen járattal, majd este utazás Madridból - Budapestre menetrend szerinti járattal.
Budapesti indulás 7 éjszaka (frankfurti átszállás):
1. nap: Utazás Budapestről - Frankfurtba menetrend szerinti járattal, majd utazás tovább Punta Cana-ra menetrend szerinti járattal.
2-7. nap: Pihenés, strandolás Playa Bávaron, a szálloda szolgáltatásainak igénybe vétele, lehetőség fakultatív programokon való részvételre, amelyekre az idegenvezetőnél lehet jelentkezni.
8. nap: Este indulás Frankfurtba menetrend szerinti járattal.
9. nap: Érkezés Dominikáról - Frankfurtba közvetlen járattal, majd utazás Frankfurtból - Budapestre menetrend szerinti járattal.

Az ár tartalmazza

Madridi átszállás esetén:
  • repülőjegy (Budapest - Madrid - Budapest),
  • madridi szállás -os szállodában 1 éjszakára reggelivel,
  • repülőjegy (Madrid - Punta Cana - Madrid),
  • reptéri illeték (72.000 Ft/fő),
  • reptéri transzfer,
  • 10/7 éjszaka szállás,
  • ALL INCLUSIVE ellátással,
  • magyar nyelvű asszisztenca,
  • 20 kg-os feladott poggyász/fő,
  • 10 kg-os kézipoggyász/fő (55x40x20 cm - csak 10 éjszaka esetén).
Frankfurti átszállás esetén:
  • repülőjegy (Budapest - Punta Cana - Budapest (frankfurti átszállással),
  • reptéri illeték,
  • reptéri transzfer,
  • 7 éjszaka szállás,
  • ALL INCLUSIVE ellátással,
  • magyar nyelvű asszisztenca,
  • 23 kg-os feladott poggyász/fő,
  • 8 kg-os kézipoggyász/fő (55x40x23 cm).

Az ár nem tartalmazza

Kötelezően fizetendő felárak:
  • turista kártya megérkezéskor: 10$
Válaszható szolgáltatások:
  • Válaszható szolgáltatások:
  • sztornó biztosítás: 1,5% (foglaláskor szíveskedjen jelezni amennyiben nem kéri),
  • baleset-, betegség- és poggyászbiztosítás (ajánlott)
  • fix ülőhely: 12.500 Ft/fő/oda-vissza (BUD-MAD-BUD)
  • turista+: 40.000 Ft/fő/irány (csak felnőtteknek, MAD-PUJ-MAD), szabad helyek függvényében
  • fix ülőhely BUD-PUJ-BUD (frankfurti átszállással)

Egyéb megjegyzés

A menetrend változás jogát a légitársaság fenntartja, amelyet a utazási iroda befolyásolni nem tud!
A járványügyi szabályoknak való megfelelés az utas felelőssége, azok nem teljesülése esetén a utazási iroda semmilyen felelősséget nem vállal.
További szállodákért keresse kollégáinkat, elérhetőségeinken!
Az árak dinamikusak (különösen az ünnepi időszakban), minden esetben előzetes egyeztetést igényelnek!

FONTOS:

A listában az indulási és érkezési időpontok szerepelnek. A számítógép nem tudja értelmezni a kint eltöltött éjszakák számát, mert csak annyit tud , hogy a két dátumot kivonja egymásból. Kérjük vegyék figyelembe az utazással eltöltött menetidőt és a jelentős időeltolódást. Pl, ahol azt látja, hogy indulás január 7-én és hazaérkezés január 16-án az nem jelenti azt, hogy a kinti szállodában 9 éjszakát fog eltölteni. Ebben az esetben a lefoglalt éjszakák száma általában 7.
Ami biztos: A megadott napon indul az utazás és a megadott napon érkeznek haza. Részletekről érdeklődjön irodánkban.

Utazási iroda hazai besorolás
Nyaralás azonosító száma: 45431

Dominikai Köztársaság, Dominika nyaralás, éves átlaghőmérséklet

86.0 %-os elégedettség 5 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
4.3
5 értékelés alapján
Ár-érték arány
4.3
Szálloda elhelyezkedése
4.3
Ellátás
4.3
Szoba elhelyezkedése
4.3
Szoba felszereltsége
4.3
Tisztaság
4.3
Szolgáltatások minősége
4.3
További értékelések
Értékelések

Szállodáról vélemények, értékelések

Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Tripadvisor 13 357 értékelés, 85. a Hotel Occidental Caribe 163 hotel közül itt: Dominika, Punta Cana. (2020.07.03.)"
4.0
Írta: Utazási Iroda véleménye | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Összességében jól éreztük magunkat, amivel nem voltunk elégedettek azt orvosolták. A személyzet nagyon kedves volt, sikerült a felmerült problémákat gyorsan elintézni, a kiszolgálás is gyors volt étel-ital esetén. A part csodás volt, tiszta és csendes. A közelben lehetőség volt enni-inni. A part és a medence is tökéletes volt. Az ételek finomak voltak, sok tejes és tojásos étel van, és kevesebb zöldség-gyümölcs. A szálloda és a kert csodaszép. A szobánk sajnos állott szagú volt, amit le is cseréltettünk, valószínűleg pár napig ott állt klíma és szellőztetés nélkül. A tisztaság fogalma ott teljesen mást jelent, a fürdőszoba esetén volt gondunk ezzel, de ez a végére megszűnt a mindennapos takarításnak köszönhetően. A szoba rendezett volt, de egy alaposabb takarítás ráfért volna. Az utolsó napunkon szerelték fel a sampon/tusfürdő adagolót, amit előtte hiányoltunk. Az ételek bármiféle allergia esetén nem túl változatosak, többféle gyümölcs/zöldség jó lett volna - tejtermék nélkül, mert szinte mindenben volt sajt. - Booking vélemény"
3.5
Írta: Olcsa | Mikor járt itt? 2019.10.16 - 2019.10.23 | Értékelése: 70.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Gyönyörű hotel,elégedettek voltunk mindennel. Tiszta partszakasz,tiszta lakosztály. Prémium minőségű ellátás.. Gyerekbarát környezet és személyzet. Bátran ajánlom családosoknak. Amit hiiányoltunk az a free wifi., de ez az egyetlen. Lehet venni helyben és nem drága. - Tripadvisor vélemény"
5.0
Írta: Andrea | Mikor járt itt? 2019.09.07 - 2019.09.14 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A hotel gyönyörű helyen helyezkedik el,csodálatos kertben. Két szép nagy medence és két kisebb gyerekmedencéje van. Három szobát foglaltunk. Egy "premium level suite" ami egy hatalmas lakosztály,két fürdővel (az egyik szoba méretű) és két terasszal,ahonnan gyönyörű volt a kilátás. A másik két szoba foglálás nem sikerült ezért az elején volt is egy kis probléma. Két családi szobát foglaltam be 3-3- fővel. De mivel a rendszer csak 4 főtől engedélyezi foglalni a családi szobát,autómatikusan átrakta normál szobára. Na ebből lett probléma,mivel három felnőt ember egy franciaágyban nem épp kényelmes. Szerencsére a portán segítettek,és minimális ráfizetéssel kaptun egy családi szobát négy főre és egy tengerre néző szobát 2 főre. Családi szoba csak földszinti van és nem a tengerre néz! Az ellátás szerintem jó. Persze lehetne jobb is,hiányoltam mondjuk a frissen facsart gyümölcsöt,de akkor sem panaszkodom. Az ital kínálat is megfelelő. Jók a koktélok! A személyzet velünk kedves volt. De ez biztos közrejátszott az is,hogy mindíg adtunk borravalót. Ahogy néztem ezt nem sokan tették meg. Nem is kaptak sok mosolyt.... A biztonsági szolgálattal volt problémánk. A parton fizettünk be egy fakultatív programra. Mikor megjött értünk a transzfer busz a biztonsági ember elkérte a papírunkat és behívott minket a portához. Mutatott egy táblát amin az állt,hogy ha máshol fizetünk be programra akkor nem vállalnak felelőséget semmiért és azt próbálta megmagyarázni,hogy a befizetett programunk nem legális és át vagyunk verve. Mondtuk,hogy ok,de előző nap is a parton fizettünk be és nem volt semmi probléma. Természetesen mire kiértünk a transzferünk már elment,vagy elküldték. Természetesen a parton azonnal intéztek nekünk egy másik időpontot és mondták,hogy ne foglalkozzunk a biztonsági szolgálattal,mert ők azért csinálják ezt hogy a szálloda program irodájában fizessünk be. Mondanom sem kell,hogy a többi programt is a parton fizettük be. Sokkal olcsóbb és ugyan azt nyújtja. A másik probléma pedig a Marcel nevű fotóssal volt akinek fizettem 120 dollárt,hogy szervezzen egy meglepetés bulit a párom születésnapjára. Azt mondta rendben lesz minden... Semmit nem szervezett,csak eltette a pénzt. A medence bár fel lett díszítve,de se happy birthday zene,se semmi amit kértem nem volt.... Az animátorok kicsit keveset foglalkoznak a vendégekkel. Hiányoltam több táncoktatást,vagy valamilyen felnőtt programot. A szobákat naponta takarítják. Mivel lassan már egy felújítás ráférne a hotelra,ezért a takarítás nem látszik mindíg hatékonynak. A Tokio étterem nagyon jó! A személyzetből viszont voltak páran akik nagyon-nagyon kedves és segítőkész volt! A legjobbak a személyzetből: RENE-recepciós,DOROTEO-poolbar,DIONIBEL-poolbar,CARLOS-beachbar Mindent egybevéve ár-érték arányban szerintem egy jó szálloda. - Google vélemény"
4.0
Írta: Largo | Mikor járt itt? 2019.06.04 - 2019.06.11 | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Nagyon szép helyen: a személyzet nagyon figyelmes és udvarias, a minőség és a választás az élelmiszer kivételes, valamint a szórakozás: egy nagyon profi zenekar minden este Visszatérve ismét MUST!"
5.0
Írta: Franco T | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése

Segítségre van szüksége?

Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

+ 36 1 785 8492

Kérdése van? Hívjon most!