Rodosz Kalithea utazás Eden Roc Resort Hotel

Nyaralás azonosító szám: 49020
További indulási időpontok »
    Sajnos nem található utazás!

    Eden Roc Resort fekvése

    Csupán néhány méterre a kristálytiszta Égei-tengertől fekszik a csodás Eden Roc Hotel. A 2007 és 2013 között felújított szálloda 4 kilométerre található Rodosz történelmi városától. Az önálló szigetnek tűnő szállodaparadicsom tökéletes választás egy pihentető nyaraláshoz.

    Eden Roc Resort szobák

    STANDARD: Az ízlésesen berendezett standard szobák légkondicionáltak, Wifi-vel és mini hűtőszekrénnyel, tévével, dohányzóasztallal és székkel felszereltek. A teraszról a kilátás a kertre vagy a tengerre nyílik.

    Eden Roc Resort ellátás

    All inclusive (reggeli, ebéd, vacsora büférendszerben; helyi alkoholos és alkoholmentes italok, üdítők, kávé, tea és péksütemények).

    Eden Roc Resort szolgáltatások

    A vendégeket a nap 24 órájában működő recepció várja, emellett londiner, lift, mosoda, Wifi és ingyenes parkolás is biztosított. A különböző nemzetek ételeit felsorakoztató éttermek és hűsítő italokat kínáló bárok gondoskodnak a gasztronómiai élmény teljességéről.

    Eden Roc Resort sport és szórakozás

    Nemcsak a tenger szolgál menedékként a meleg elől, hanem medence, gyerekmedence és csúszdapark teszi lehetővé a hűsölést. A sportolni vágyóknak remek lehetőséget nyújt a mini golf és teniszpálya. A szálloda esküvők és akár üzleti rendezvények lebonyolításához is tökéletes helyszíneként szolgál.

    Utazási iroda hazai besorolás
    Nyaralás azonosító száma: 49020

    A területről

    Rodosz a Dodekánosz szigetek egyik legszebb tagja az Égei-tenger délkeleti részén. Sokan a rózsák szigeteként is emlegetik, köszönhetően az itt honos különleges rózsafajtának. Gazdag történelmi múltja, 200 km hosszan elnyúló lélegzetelállító strandjai, valamint a görög konyha remekei miatt mindenki számára tökéletes választásnak ígérkezik.

    Alapár tartalmazza

    Repülőjegyet REPÜLŐTÉRI ILLETÉKKEL Ryanair légitársaság menetrend szerint közlekedő repülőjáratra Budapest – Rodosz - Budapest útvonalon, online check-int, valamint személyenként 1 db garantáltan fedélzetre felvihető kézipoggyászt* (bővebb információk lent) melynek a szemben lévő ülés alatt el kell férnie; szobánként (a szoba nagyságától függetlenül) 1 db max. 20 kg-os feladható poggyászt; szállást megadott ellátással a választott turnusra; magyar nyelvű telefonos asszisztenciát. A részvételi díjban szereplő repülőjegy ára meghatározott speciális díjtételű turista osztályra érvényes, a helyek korlátozott számban foglalhatók. Az ettől eltérő díjtételű repülőjegy foglalása esetén a részvételi díj változhat! A repülőjegy a jegykiállítás után nem módosítható, a repülőjegy és annak részét képző repülőtéri illeték valamint a felár ellenében kérhető szolgáltatások (fix ülőhely, elsőbbségi beszállás, extra poggyász) nem visszatéríthetők.

    Alapár nem tartalmazza

    TRANSZFERT AZ ALAPÁR NEM TARTALMAZ, igény esetén privát transzfer foglalható angol nyelvű sofőrrel!

    Az útlemondási biztosítást (2%), a baleset-, betegség és poggyászbiztosítást, a privát transzfer díjat angol nyelvű sofőrrel (repülőtér - szálloda - repülőtér között), az idegenforgalmi adót (helyszínen fizetendő), extra retúr poggyászt, elsőbbségi beszállást. Fedélzeti ellátás térítés ellenében vehető igénybe! Csecsemő (0-1,99 év) részvételi díja 29 900 Ft/fő.

    EGYÉB FONTOS INFORMÁCIÓK AZ UTAZÁSSAL KAPCSOLATBAN
    Felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a légitársaság szabályzatának értelmében a repülőúton a fixen egymás mellett történő utazás csak a fix ülőhely felár megfizetése mellett lehetséges! Felár megfizetése nélkül a légitársaság véletlenszerű ültetési rendszere miatt, az egy foglaláson belül szereplő utazók ülőhelye nem szól garantáltan egymás mellé. A légitársaság által megszabott fix ülőhely szolgáltatás aktuális díjáról igény esetén a foglalás során irodánk ad tájékoztatást. Fix ülőhely foglalás a szabad helyek függvényében, legkésőbb indulás előtt 24 órával, illetve 1 munkanappal lehetséges!
    A fix ülőhely szolgáltatás megvásárlásával az online check in elvégzésére, ezáltal a beszállókártyák kiállítására a légitársaság rendszerében korábban lehetőség nyílik – normál esetben ez a gép indulást megelőző 24 órán belül lehetséges - , így ezen szolgáltatás kifizetésével Utasaink elutazás előtt kézhez tudják venni a hazaúti beszállókártyáikat is. Ellenkező esetben a hazaúti beszállókártyát a légitársaság feltételei szerint, gépindulástól számított 24 órán belül tudjuk kiállítani, és Utasaink részére és/vagy a szállodába elektronikus formában továbbítani.
    A Ryanair poggyász szabályzatának megfelelően díjmentesen, személyenként egy darab max. 40x20x25 cm méretű kézipoggyász vihető fel a fedélzetre (csak a szemben lévő ülés alatt helyezhető el). Elsőbbségi beszállás megvásárlása esetén az 40x20x25 cm méretű kézipoggyászon kívül további 1 darab 55x40x20 cm méretű (max. 10 kg súlyú) kézipoggyász is vihető személyenként, mely az utasok feje felett lévő tartóban helyezhető el.  Az árkalkulációban feltüntetett elsőbbségi beszállás felára kizárólag abban az esetben érvényes, amennyiben a többi szolgáltatással egy időben megrendelésre kerül. Utólagos megrendelés esetén a szolgáltatás díja a légitársaság aktuális díjszabása szerint változik! A részvételi díjban szereplő feladott poggyászon túl, extra poggyász vásárlása esetén a weboldalon szereplő díjak csak a megrendeléssel egy időben történő vásárlás esetén érvényesek, utólagos megrendelés esetén ennek díja a légitársaság aktuális díjszabása szerint változik!

    Egészségügyi tudnivalók

    A jelenlegi járványügyi helyzetben az adott úti célokon esetenként speciális, helyi hatósági egészségvédelmi rendeletek is érvényesülnek a be- és kiutazás, illetve a kint tartózkodás során. Ezért kérjük, folyamatosan ellenőrizze az aktuális információkat az adott országra/területre vonatkozóan a https://konzuliszolgalat.kormany.hu/ oldalon! Ajánlott gyógyszerek: láz- és fájdalomcsillapító, görcsoldó, hasmenés elleni szer, ragtapasz. Az idegenvezető (amennyiben van az utazás során) kizárólag elsősegély nyújtásában tud segíteni, gyógyszereket nem áll módjában biztosítani a résztvevők számára. Ha pontosabb információra van szükségük, akkor utazás előtt néhány héttel keressék fel a Nemzetközi Oltóközpontot 1097 Budapest Albert Flórián út (régi nevén Gyáli út) 3/a. Telefon: (0036) (1) 476-1364, honlap: https://www.nnk.gov.hu/index.php/oltokozpont

    Kiutazás leírása

    Repülővel.

    A légitársaság üzleti szabályzatát ide kattintva olvashatja.

    Görögország, Rodosz nyaralás, éves átlaghőmérséklet

    89.2 %-os elégedettség 5 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
    4.5
    5 értékelés alapján
    Ár-érték arány
    4.5
    Szálloda elhelyezkedése
    4.4
    Ellátás
    4.7
    Szoba elhelyezkedése
    4.5
    Szoba felszereltsége
    4.4
    Tisztaság
    4.5
    Szolgáltatások minősége
    4.4
    További értékelések
    Értékelések

    Szállodáról vélemények, értékelések

    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Tripadvisor 1 979 értékelés, 1. az Eden Roc 5 hotel közül itt: Görögország, Rodosz, Koskinou. (2020.01.02.)"
    4.5
    Írta: Utazási Iroda véleménye | Értékelése: 90.0% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "A párommal voltunk itt egy hetet szeptemberben. Bungalót foglaltunk, ami rendezett és tiszta volt, viszont egy kis felújítás ráférne. Az ételek nagyon finomak! Napközben sokféle program várt minket, este viszont inkább idősebbeknek szólt a program, nekünk annyira nem tetszett. A személyzet kedves és gyorsan megoldott bármilyen problémát. Összességében jó kis nyaralás volt, de maga a hotel kb 3 csillagot érdemel. "
    4.1
    Írta: Berta | Mikor járt itt? 2019.09.21 - 2019.09.28 | Értékelése: 81.7% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Csodálatos két hetet töltöttünk az Eden Roc külön medencés szálloda komplexumában. Mind maga a szállodai elhelyezés, mind a személyzet hozzáállása, kedvessége, mind pedig a szálloda elhelyezkedése kiváló volt. Külön szeretnénk kiemelni a gasztronómiai színvonalat, 8 különálló étteremben csodálatos ízvilágot varázsoltak elénk minden este két teljes héten keresztül."
    5.0
    Írta: Edit | Mikor járt itt? 2019.09.06 - 2019.09.20 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Mi csak reggelin voltunk (jobban is döntöttünk a többi vendég véleményét hallva). Picit messze van a busztól, de relatív közel a városhoz. Összességében véve ajánlható, saját strand, nincs tumultus. - Google vélemény"
    4.0
    Írta: Attila | Mikor járt itt? 2019.06.12 - 2019.06.19 | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Szertettük, jó volt itt lenni."
    4.7
    Írta: Szilvia | Mikor járt itt? 2016.09.01 - 2015.09.08 | Értékelése: 94.2% | Részletes értékelés megtekintése

    Segítségre van szüksége?

    Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

    + 36 1 785 8492

    Kérdése van? Hívjon most!