Fekvése

A szálloda sziget észak-keleti csücskén, Cirkewwa térségében közvetlenül a tengerparton található. A szobák egy részéből gyönyörű kilátás nyílik Gozó és Cominó szigetére. A szálloda mellett található kikötőből folyamatos a kompközlekedés Gozóra, illetve Cominóra. A szálloda közelében található buszmegállóból egyénileg is könnyen megközelíthetjük a sziget bármely pontját. A legközelebbi város Mellieha, mely csupán 6 km-re található.

 

Szobák

FelszereltségeA szobák mindegyike légkondicionált,saját zuhanyzós vagy fürdőkádas fürdőszobával, hajszárítóval, TV-vel, telefonnal, vasalóval és vasalódeszkával, tea- és kávéfőzővel, széffel és minibárral felszerelt. Térítés ellenében internetcsatlakozási lehetőség is biztosított. Mindegyik szobához tartozik erkély tengerre vagy öbölre néző kilátással. A Junior suite szobák kivételével minden szobatípus 4 fő befogadására alkalmas de ebben az esetben a szobák alapterülete nagyon leszűkül. A szobák maximális befogadóképességén túl további babaágy már nem helyezhető el.

Ellátás

Büféreggeli, térítés ellenében félpanziós vagy teljes panziós ellátás kérhető.

Azoknak az utasoknak akik FÉLPANZIÓS VAGY TELJES PANZIÓS ELLÁTÁST KÉRNEK és karácsonyi és/vagy szilveszteri időszakra foglalják a szállodát kötelezően karácsonyi vacsora (dec. 24) és szilveszteri vacsora felár (dec. 31) is kötelezően fizetendő. Csak az TELJES PANZIÓS ellátást foglalók esetében kötelező a karácsonyi ebéd (dec. 25) és az újévi ebéd (jan. 01) is.
- Félpanziós és teljes panziós ellátás esetén KÖTELEZŐ karácsonyi vacsora (dec. 24) felára: felnőtt: 13 900 Ft/fő, gyermek 11 éves korig: 8 900 Ft/fő
- Teljes panziós ellátás esetén KÖTELEZŐ karácsonyi ebéd (dec. 25) felára: elnőtt: 13 900 Ft/fő, gyermek 11 éves korig: 8 900 Ft/fő
- Félpanziós és teljes panziós ellátás esetén KÖTELEZŐ szilveszteri vacsora (dec. 31) felára: felnőtt: 19 900 Ft/fő; gyermek 11 éves korig: 9 900 Ft/fő
- Teljes panziós ellátás esetén KÖTELEZŐ újévi ebéd (jan. 01) felára: felnőtt: 13 900 Ft/fő, gyermek 11 éves korig: 9 900 Ft/fő
- Teljes panziós ellátás esetén KÖTELEZŐ húsvét szombati ebéd (április ) felára: 15 900 Ft/fő, gyermek 11 éves korig: 8 900 Ft/fő

Szolgáltatások

Éttermek, bárok, kávézó, konferenciatermek, ajándéküzlet, tengervizes belső medence, fűtött beltéri medence szezonális nyitva tartással, gyermekmedence, napozó teraszt ingyenesen használható nyugágyakkal és napernyőkkel, búvárklub, játszótér, privát kiépített homokos strand, melyet egy alagút köt össze a szálloda épületével

Utazási iroda hazai besorolás
Nyaralás azonosító száma: 45907

A területről

A Földközi-tenger közepén, Szicília és Afrika között fekvő Málta kis mérete ellenére változatos kulturális és turisztikai élményt nyújt az odalátogatóknak. Régi templomromok, tekintélyt parancsoló erődök, középkori paloták, szűk utcák, hatalmas katedrálisok és a köréjük fonódó legendák tanúskodnak az ország gazdag múltjáról. A három lakott szigetből (Málta, Gozo, Comino) és sok kopár sziklából álló kis ország nemcsak műemlékeivel, hanem természeti adottságaival is lenyűgözi az utazókat, a Földközi-tenger térségében keresve sem lehet búvárkodásra alkalmasabb öblöket, lagúnákat találni.

Alapár tartalmazza

Repülőjegyet REPÜLŐTÉRI ILLETÉKKEL Wizzair vagy Ryanair légitársaság menetrend szerint közlekedő repülőjáratra Budapest/Debrecen-Málta-Budapest/Debrecen útvonalon, online check-int, valamint személyenként 1 db garantáltan fedélzetre felvihető kézipoggyászt* (bővebb információk lent), a kézipoggyásznak a szemben lévő ülés alatt el kell férnie; szobánként/apartmanonként (a szoba/apartman nagyságától és légterétől függetlenül) 1 db max. 20 kg-os feladható poggyászt; szállást megadott ellátással a választott turnusra, magyar asszisztencia nélküli buszos gyűjtőtranszfert repülőtér-szálloda-repülőtér útvonalon, magyar nyelvű asszisztenciát Málta szigetén (az asszisztencia a reptéren érkezéskor és induláskor nincs jelen). A részvételi díjban szereplő repülőjegy ára meghatározott speciális díjtételű turista osztályra érvényes, a helyek korlátozott számban foglalhatók. Az ettől eltérő díjtételű repülőjegy foglalása esetén a részvételi díj változhat! A repülőjegy a jegykiállítás után nem módosítható, a repülőjegy és annak részét képző repülőtéri illeték valamint a felár ellenében kérhető szolgáltatások (fix ülőhely, elsőbbségi beszállás, extra poggyász) nem visszatéríthetők.

Alapár nem tartalmazza

Útlemondási biztosítást, betegség-, baleset- és poggyászbiztosítást, MINIMUM 2 FŐ MEGLÉTE ESETÉN magyar asszisztencia nélküli privát taxi transzfer felárát reptér-szálloda-reptér útvonalon, nyári szezonban (június közepétől szeptember közepéig) minimum létszám megléte esetén elérhető magyar nyelvű fakultatív programok költségeit a helyszínen. Helyszínen fizetendő: üdülőhelyi illetéket (kb. 2 EUR/fő/éj) valamint a környezetvédelmi hozzájárulást (kb. 0,5 EUR/fő/nap). Fedélzeti ellátás térítés ellenében vehető igénybe.

Csecsemő részvételi díja (0-2 év): 29.900 Ft/fő, az esetleges extra helyszínen fizetendő babaágy díját a leírás szobákra vonatkozó részletezése tartalmazza.

EGYÉB FONTOS INFORMÁCIÓK WIZZAIR JÁRATTAL TÖRTÉNŐ UTAZÁS ESETÉN:
Felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a légitársaság szabályzatának értelmében a repülőúton a fixen egymás mellett történő utazás csak a fix ülőhely felár megfizetése mellett lehetséges! Felár megfizetése nélkül a légitársaság véletlenszerű ültetési rendszere miatt, az egy foglaláson belül szereplő utazók ülőhelye nem szól garantáltan egymás mellé. A légitársaság által megszabott fix ülőhely szolgáltatás aktuális díjáról igény esetén a foglalás során irodánk ad tájékoztatást. Fix ülőhely foglalás a szabad helyek függvényében, legkésőbb indulás előtt 48 órával, illetve 2 munkanappal lehetséges!
A fix ülőhely szolgáltatás megvásárlásával az online check in elvégzésére, ezáltal a beszállókártyák kiállítására a légitársaság rendszerében korábban lehetőség nyílik – normál esetben ez a gép indulást megelőző 48 órán belül lehetséges - így ezen szolgáltatás kifizetésével Utasaink elutazás előtt kézhez tudják venni a hazaúti beszállókártyáikat is.
A Wizzair poggyásszabályzatának megfelelően díjmentesen személyenként egy darab max 40x30x20 cm-es kézipoggyász vihető fel a fedélzetre. (csak a szemben lévő ülés alatt helyezhető el). Elsőbbségi beszállás megvásárlása esetén a részvételi díjban szereplő 40x30x20 cm méretű kézipoggyászon kívül személyenként további 1 darab 55x40x23 cm méretű (max 10 kg súlyú) szintén garantáltan fedélzetre felvihető kézipoggyász is vihető.
Feladott poggyász a weboldalon szereplő díj ellenében csak a megrendeléssel egy időben történő vásárlás esetén érvényes,  utólagos megrendelés esetén ennek díja a légitársaság aktuális díjszabása szerint változik!

EGYÉB FONTOS INFORMÁCIÓK RYANAIR JÁRATTAL TÖRTÉNŐ UTAZÁS ESETÉN:
Felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a légitársaság szabályzatának értelmében a repülőúton a fixen egymás mellett történő utazás csak a fix ülőhely felár megfizetése mellett lehetséges! Felár megfizetése nélkül a légitársaság véletlenszerű ültetési rendszere miatt, az egy foglaláson belül szereplő utazók ülőhelye nem szól garantáltan egymás mellé. A légitársaság által megszabott fix ülőhely szolgáltatás aktuális díjáról igény esetén a foglalás során irodánk ad tájékoztatást. Fix ülőhely foglalás a szabad helyek függvényében, legkésőbb indulás előtt 48 órával, illetve 2 munkanappal lehetséges!
A fix ülőhely szolgáltatás megvásárlásával az online check in elvégzésére, ezáltal a beszállókártyák kiállítására a légitársaság rendszerében korábban lehetőség nyílik – normál esetben ez a gép indulást megelőző 48 órán belül lehetséges - , így ezen szolgáltatás kifizetésével Utasaink elutazás előtt kézhez tudják venni a hazaúti beszállókártyáikat is. Ellenkező esetben a hazaúti beszállókártyát a légitársaság feltételei szerint, gépindulástól számított 48 órán belül tudjuk kiállítani, és Utasaink részére és/vagy a szállodába elektronikus formában továbbítani.
A  Ryanair poggyász szabályzatának megfelelően díjmentesen, személyenként egy darab max. 40x20x25 cm méretű kézipoggyász vihető fel a fedélzetre (csak a szemben lévő ülés alatt helyezhető el). Elsőbbségi beszállás megvásárlása esetén az 40x20x25 cm méretű kézipoggyászon kívül további 1 darab 55x40x20 cm méretű kézipoggyász is vihető személyenként, mely az utasok feje felett lévő tartóban helyezhető el.  Az árkalkulációban feltüntetett elsőbbségi beszállás felára kizárólag abban az esetben érvényes, amennyiben a többi szolgáltatással egy időben megrendelésre kerül. Utólagos megrendelés esetén a szolgáltatás díja a légitársaság aktuális díjszabása szerint változik!

Fakultatív programok

A magyar nyelvű fakultatív minimum létszám megléte esetén indulnak  nyári szezonban (június közepétől szeptember közepéig), kizárólag a helyszínen foglalhatók, EURO-ban fizethetők! Az árak és a programok tájékozató jellegűek. A programok pontos indulási napját a telepített képviselő határozza meg (a megadottakhoz képest időjárás és létszám miatti nap és programmódosulás előfordulhat).

1., Valletta-Mdina, magyar idegenvezetővel, ebéd nélkül
Ár: 50 Eur/ felnőtt, 30 Eur/ gyerek 12 évig
Valletta – jelenlegi főváros, melyet a lovagrend építtetett, Szent János katedrális belülről /belépő az árban/, Barakka Kert. Mdina régi főváros arabok idejéből, hangulatos, sikátoros utcákkal, fantasztikus kilátással a várfalról.

2., Hagar Qim, Blue Grotto, Marsaxlokk, Vittoriosa, magyar idegenvezetővel, ebéd nélkül
Ár: 50 Eur/ felnőtt, 30 Eur/ gyerek 12 évig
Hagar Qim megalitikus templom látogatása, mely a Világörökség listáján szerepel /belépő az árban/, Blue Grotto vagyis Kék Barlang, a természet csodás alkotása. Időjárás függvényében csónakázási lehetőség, 8 Eur/fő külön fizetendő. Marsaxlokk halászfalu piaccal és a színes halászhajókkal, majd Vittoriosa meglátogatása, mely az egyik legidősebb település, ahol a lovagok is megtelepedtek.

3., Gozo felfedezése magyar idegenvezetővel, ebéddel 
Ár: 55 Eur/ felnőtt, 35 Eur/ gyerek 12 évig
Dwejra-n, vagyis az Azúr Ablak helyén tekintélyt parancsoló sziklákat találunk. Időjárás függvényében csónakázási lehetőség, 4 Eur/fő külön fizetendő. Xlendi idillikus öblét is útba ejtjük, valamint a kis sziget fővárosával ismerkedünk, Victoria-val, ahol a Citadella csábít sétára. Helyi ízeket ismerhetünk meg vásárlási lehetőséggel egybekötve.

Egészségügyi tudnivalók

Védőoltásra nincs szükség. Ajánlott gyógyszerek: láz- és fájdalomcsillapító, görcsoldó, hasmenés elleni szer, ragtapasz. Az egészségügyi előírásokról helyi partnereink megkérdezése alapján adtunk tájékoztatást. Ha pontosabb információra van szükségük, akkor utazás előtt néhány héttel keressék fel a Nemzetközi Oltóközpontot (Budapest, IX. Gyáli u. 3/a). Telefon: (0036) (1) 476-1364, honlap: www.oek.hu

Kiutazás leírása

Tervezett menetrend Wizzair menetrend szerint közlekedő járatán:
Budapest(BUD) 12:40 - 14:55 Málta(MLA) W62495
Málta(MLA) 15:25 - 17:40 Budapest(BUD) W62496

Tervezett menetrend Ryanair menetrend szerint közlekedő járatán:
Budapest(BUD) 06:55 - 09:15 Málta(MLA) FR2277
Málta(MLA) 09:40 - 12:00 Budapest(BUD) FR2278

A Wizzair légitársaság üzleti szabályzatát ide kattintva olvashatja.

A Ryanair légitársaság üzleti szabályzatát ide kattintva olvashatja.

Málta, Málta nyaralás, éves átlaghőmérséklet

90.0 %-os elégedettség 5 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
4.5
5 értékelés alapján
Ár-érték arány
4.5
Szálloda elhelyezkedése
4.5
Ellátás
4.5
Szoba elhelyezkedése
4.5
Szoba felszereltsége
4.5
Tisztaság
4.5
Szolgáltatások minősége
4.5
További értékelések
Értékelések

Szállodáról vélemények, értékelések

Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Tripadvisor 598 értékelés, 11. a hotel 13 hotel közül itt: Mellieha, Málta (2020.07.07.)"
5.0
Írta: Utazási Iroda véleménye | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Most visszatértem egy 2 éjszakás tartózkodás után a szállodában, ahol igazán élveztük az egész tartózkodást. Felújították néhány szobát, és nagyon kedvesek. Az étel nagyon jó és ízletes volt. Szobák, ahol tiszta és friss. További jó munkát! ! ! - Tripadvisor vélemény"
5.0
Írta: Melvin | Mikor járt itt? 2019.10.04 - 2019.10.12 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Mesés környezettel rendelkező, a közösségi terek felújítása végefelé közelítő szálloda. A legújjabb trendek szerint kialakított recepció és lobby. A szoba nagyon tágas, nagy erkéllyel, hűtővel, vízforralóval, tea és instantkávé bekészítéssel. Vasaló és hajszárító alapfelszereltség része. Csodás kilátás Gozo és Comino szigetekre. Viszont ezek a szobák a főút miatt zajosak. A félpanziónk étkezésénél a kínálat közepesen volt választékos. De ami volt az megfelelő minőségű volt. Reggelinél hiányoltam, hogy csak egyféle tea volt kapható és az is automatából. A medencék mindenki igényét kielégíthetik. Napágyak, napernyők törülköző mindenki számára elérhető volt. Egy kis tengerparti strand is tartozott a szállodához, ez nagy pozitívum, hiszen Málta nem bővelkedik fürdésre alkalmas strandokkal. - Tripadvisor vélemény"
4.5
Írta: Lositib | Mikor járt itt? 2019.07.04 - 2019.07.11 | Értékelése: 90.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Kilátás 5* Hatalmas hotel komplexum, lift ülj le egyes kategória, esténként volt hogy 10-15-en toporogtunk és nem jött, ráadásul az utolsó napokra az egyik el is romlott. Kiábránditó látvány volt egy koszos medencét látni a belső udvaron, még ha nem is főszezonban van ott az ember. Német vendégekkel voltunk, hát a wellness-től szinte minden velünk ott lévő ki volt akadva. Szauna oly picike hogy 3 emberrel tele van, ekkora hotel-re ez gáz kategória, ráadásul öreg koszos. Medencék körül végig kosz volt, véres tampont találtunk, ami a legdurvább hogy 24óra eltelte után ugyanúgy ott volt. Azt meg hogy? Szobát 2-3 alkalommal takaritották ki 7 éjszaka alatt. 3 éjjel azért nem aludtunk mert orosz női csoport majd fiúk mint az őrültek szaladgáltak a folyosón és orditoztak, ezt semmilyen hotelben nem szokták megtürni és van biztonsági személyzet aki tesz valamit, de itt csend volt. Volt egy zsúrkocsi a szinten, ami 5 napig ott volt egy pozicioban egy elrágott almával, pezsgőspoharakkal. Fürdőben a lefolyóból csatornaszag áradt! Személyzet nem mindenki olyan kedves mint ahogy fel volt tüntetve(becsekkolás5*, közben már csak 3*).Étterem perfekt, azt külön osztályoztuk az étterem oldalán, az 5*, emiatt és a kilátás végett nem húzzuk le a hotelt, ahol nagyon sok lenne a munka és tennivaló. Azon gondolkodtunk hogy beállunk ingyen és segitünk dolgokban hátha inspiráljuk a személyzetet. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, rengeteg felé utazunk a világban, de ilyet még nem láttunk, persze nem szegte kedvünket semmi, elraktároztuk magunkban és inkább mosolyogtunk hogy mit látunk még ami fura nem ide illő?? :) - Tripadvisor vélemény"
4.0
Írta: Norbert | Mikor járt itt? 2018.09.15 - 2018.09.22 | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Mi 2 hetet voltunk itt a Paradise Bay Resort ban ,460 as tágas NAGY szobánkból szép kilátás volt GOZÓ valamint COMINO szigetére valamint a pár 100 m re lévő komp kikötőre .Komp kikötőnél volt a busz végállomás de közvetlen a Hotel előtt is megállt a X 1 -reptér busz a 41-42 s busz VALLETTA ba 221 SLIEMA ba . 101 s a GOLDEN BAY re... 47 a BUGGIBA ba 2 eu /út /fő szinte mindenhova .ELSŐ AJTÓS FELSZÁLLÁS ÉS UGYAN OTT LESZÁLLÁS TEHÁT NEM MAGYAR SZABVÁNY NINCS POTYÁZÁS!!! HA FIZETSZ UTAZOL HA NEM GYALOGOLSZ !!! A Hotel úgy tűnt mintha most lett volna felújítás alatt , TISZTA ezt értem a SZOBÁNKRA KÖSZÖNET A NAPI TAKARÍTÁSÉRT A TISZTASÁGÉRT A TAKARÍTÓ SZEMÉLYZETNEK 10 PONT!! valamint mindenhol NAGYON oda figyeltek a tisztaságra a mosdókban a LOBBY.A szobánkban falra szerelt VASALÓ ÉS DESZKA VOLT 10 PONT !! (Néha néha előfordult hogy az étteremben a reggelinél meg a vacsora maradékok az asztal alatt vagy épp az asztalon voltak vagy az ablakpárkányon ) itt megjegyzem SZAKMAI szemmel hogy FŐLEG A REGGELIZÉSNÉL a felszolgáló személyzet NEM ÉPP A HELYZET MAGASLATÁN ÁLLT !!!! Mi napokig kerestük hol a TEA mert ugye SEHOL NINCS KIRAKVA TEA FILTER kérdeztük az egyik felszolgálót hogy teát hol találunk a válasz AZ NINCS :( aztán 3 nap múlva megtaláltunk egy AUTOMATÁT AMI TEÁT ADOTT.UGYAN EZ A FORRÓ CSOKI napokig NEM MŰKÖDÖTT elnézte a személyzet hogy nyomkodjak a gombot de senki nem szólt volna hogy BOCSÁNAT DE JELENLEG NEM MŰKÖDIK még a terem főnök sem .NEM beszélve a kényszer mosolyról senkinek nem volt az arcán egy igaz kedves mosoly a vendégek fele ( ( ( pedig A MOSOLY NEM KERÜL PÉNZBE DE PÉNZT HOZHAT !! Néha szánalom volt nézni ahogyan mozogtak a vendégek közt :( :( :(a munkájukért talán 3 pontot adnék ) Az étkek azok NAGYON FINOMAK VOLTAK 10 PONT érte !!! Valóban több medence is van a hotel területén valamint az út másik oldalán saját TENGERPARTI STRANDJA .Strand törölközőt a RECIN lehet kérni 5 Eu letét díjért amit elutazáskor vissza adnak .Összességében egy ÁTLAGOS 4 CSILLAGOS HOTEL de LEHET MEG MIT FEJLŐDNI !!! U.I Külön megköszönném a Hotel Igazgató figyelmességét minden nap reggel délben mindent le ellenőrzött hogy a vendégek meglegyenek elégedve Ő mindent a vendégért tett ! KÖSZÖNÖM - Tripadvisor vélemény"
4.0
Írta: csepelboy | Mikor járt itt? 2018.07.20 - 2018.07.27 | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése

Segítségre van szüksége?

Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

+36 1 785 8492

Kérdése van? Hívjon most!