Hainan utazás JW Marriott Hotel Sanya Dadonghai Bay

Nyaralás azonosító szám: 44240
További indulási időpontok »
    Sajnos nem található utazás!

    Dadonghai-öböl leírása

    Sanyától délre, repülőtértől kb. 20 km-re fekvő, 3 km hosszan húzódó fehérhomokos öböl a többi partszakaszhoz viszonyítva keskenyebb, de annál népszerűbb. Városias jellege miatt a fiatalok körében a legkeresettebb. Az öbölben népszerűek a motorizált vízi sportok, kedvünkre válogathatunk a lehetőségek között. Az öböl nyugati és keleti részén korallfal húzódik, mely könnyű búvárkodásra is lehetőséget biztosít.

    Fekvés

    A 2018-ban megnyitott, két épületből álló 435 szobás szálloda közvetlenül a tengerparton fekszik a Luhuitou hegy lábánál, a Dadonghai-öbölben. 20 km-re található a repülőtértől és 6 km-re sanya központjától.

    Elhelyezés, felszereltség

    Kétágyas, pótágyazható szobák hegyre/kertre/óceánra néző szobák fürdőszoba zuhanyzóval és káddal erkély (kivéve nyugati szárny deluxe szobái; a keleti szárny szobának többsége rendelkezik erkéllyel, óceánra néző szobák mindegyike rendelkezik erkéllyel) légkondicionálás televízió hajszárító vasaló minibár (térítés ellenében, víz ingyenes) wifi (ingyenes) széf (ingyenes) kávé és tea készítési lehetőség.
    Deluxe ócánra néző szobák: 54 nm, 3-9. emelet, 45-90 fokban néz az óceánra.

    Szállodai szolgáltatások

    3 étterem 4 bár 1 medence wifi (ingyenes) pénzváltás autóbérlés gyerekmedence gyerek klub játszószoba animáció transzferbusz a tél/nyár/ananász bevásárlóközpontig.

    Sport és szórakozás

    Térítésmentes: fitneszterem. térítés ellenében: kerékpárbérlés spa vízi sportok masszázs.

    Elérhető ellátások

    Reggeli, félpanzió (a vacsora svédasztalos), teljes panzió (menüs ebéd).
    Figyelem!
    A szálloda nem biztosítja a félpanziós és teljes ellátást az alábbi időszakokban: 2020.09.27-10.04. 2020.11.01-11.08. 2020.12.20-12.27. ezekben az utazási időszakokban kizárólag reggelivel foglalható a szálloda!.

    Tengerpart jellege

    A tengerpart köves, korallos. legközelebbi homokos strand kb. 10 perc sétára. Ingyenes napozóágyak/székek, napernyők, strandtörölköző csak a medencénél.

    Egyéb információ

    A szállodai szobák elfoglalásakor letét, deposit fizetendő (kb. 100 usd/szoba/tartózkodás), melyet a vendéget távozáskor visszakapnak.

    A szálloda honlapja

    www.marriott.com

    Utazási iroda hazai besorolás
    Nyaralás azonosító száma: 44240
    86.0 %-os elégedettség 5 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
    4.3
    5 értékelés alapján
    Ár-érték arány
    4.3
    Szálloda elhelyezkedése
    4.3
    Ellátás
    4.3
    Szoba elhelyezkedése
    4.3
    Szoba felszereltsége
    4.3
    Tisztaság
    4.3
    Szolgáltatások minősége
    4.3
    További értékelések
    Értékelések

    Szállodáról vélemények, értékelések

    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Tripadvisor 1 960 értékelés, 14. a JW Marriott Hotel Sanya Dadonghai Bay 1 480 hotel közül itt: Kína, Hainan, Sanya. (2019.12.20.)"
    5.0
    Írta: Utazási Iroda véleménye | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "A férjemmel szuperül éreztük magunkat, az évfordulónkat ünnepelve. Feldíszítették a szobánkat, és még egy üveg bort is kaptunk, ez nagyon kedves gesztus, jól esett. A szoba egyébként jól karbantartott, és tisztán tartott. A recepción is nagyon kedvesek voltak egész héten. Tripadvisor oldalon megjelent vélemény."
    5.0
    Írta: Júlia K. | Mikor járt itt? 2019.08.03 - 2019.08.10 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Mindenki nagyon segítőkész a hotelben, ha bármi gondunk volt, szívesen segítettek. A hotel szép, tiszta, és csodálatos kilátásokkal rendelkezik. A tengerre néző szobánkból is nagyon szép kilátás nyílt. Tripadvisor oldalon megjelent vélemény."
    5.0
    Írta: Kati | Mikor járt itt? 2019.07.04 - 2019.07.10 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "A szobák kisebbek az átlagnál, de tiszták és modernek. a kilátás gyönyörű volt. a dolgozók segítőkészek, de angolul nem nagyon tudnak, mondjuk nem is vártam el. a kínai ételek nagyon finomak. Tripadvisor oldalon megjelent vélemény."
    5.0
    Írta: Lidia | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "A hálószoba szép, de törött hűtőszekrényajtóval, hogyan lehet a takarítást megtisztítani és cserélni, de a karbantartó személyzetet nem veszi észre vagy értesíti? A szoba undorítóan piszkos volt az érkezésem éjszaka alatt, körömvágással és szárított ételekkel a szőnyegen! Lásd a csatolt képeket. A párnákat igénylő online alkalmazás használatát észlelték, de soha nem hajtották végre! Lásd a képek kommunikációját. A fentiek mindegyikét megválaszoltam és rendeztem, ismét a kérdésem: miért kell ügyfeleknek rámutatnunk, vagy kérnünk egy helyiség megfelelő tisztítását vagy az eszközök felszerelését? JW konyha reggelire! Az ételek és az edények üres vagy majdnem! Első reggelen sima joghurtot kerestem, a tálak üresek voltak, és azt mondták nekem, hogy hoznak nekem valamit, de soha nem térnek vissza. Az étel elsősorban helyi konyha, és az alkotóelemek nagyon kevés megjelölésével készülnek. Szinte mindenben van sertéshús anélkül, hogy ezt megtennék. Nincsenek működőképes sótartók, a kávé és a latte langyos! Nincs elérhető teáskanál. A tisztesség szempontjából a menedzser azonnal megjelent, amikor kértem, hogy beszéljek vele, és nagyon jól alkalmazkodott az étrendi igényeimhez. Már elég szállodákban szálltunk meg, hogy tudjuk, hogy szokásos nehézség azt mondani a vendégeknek, hogy a reggeli / konyha 5-10 perc alatt zárul le! Itt a személyzet mindent elvet, és hirtelen rájössz, hogy nincs több gyümölcs vagy gyümölcslé, mivel senki sem érezte, hogy be kell jelentenie a reggeli bezárását! Platinum tagok vagyunk, és így bejuthatunk a társalgóba. Teljes mértékben megértem, hogy ez egy üdülőhely és gyermekeket engednek be a társalgóba, azonban nincs semmi baj azzal, hogy kérik az őreket vagy szüleket, hogy tartsák le a zajszintet! Különféle alkoholtartalmú italok léteznek, de nagyon kevés üdítő / szénsavas ital és még pezsgő víz sem! Ez nem a Courtyard vagy a Four Points Sheraton, ezért kérjük, ne hasonlítsa össze! Egy elhagyott tányér sajt, néhány darab szétszórva. Nincsenek olyan címkék, amelyek megneveznék, hogy milyen ételeket készítenek. A desszert pontosan ugyanaz, nincsenek címkék vagy kártyák, amelyek az összetevőket jelölik. Dió, tejtermék ...? Semmilyen bejelentés, amely arról szól, hogy boldog órát vagy Hors D'oeuvres-t mond, nem ér véget. Jól ápolt helyiségek, igazán csodálatos hely. Sajnos nincs vagy nagyon kevés olyan jel, amely jelzi a bejáratot, főleg a strand elől a szállodába és fordítva. Tényleg tudnia kell, hol van, különben eltévedhet! Az egész területen vannak térképek, de nincs feltüntetve, hogy hol van a térképen. A Ön itt van! Nema térképen! Kíváncsi vagyok, miért csökkenti a JW Marriott szabványaikat? Tripadvisor oldalon megjelent értékelés"
    1.5
    Írta: Sain | Mikor járt itt? 2019.05.01 - 2019.05.08 | Értékelése: 30.0% | Részletes értékelés megtekintése

    Segítségre van szüksége?

    Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

    + 36 1 785 8492

    Kérdése van? Hívjon most!