Paloma Orenda Resort Hotel fekvése

Az igényes szálloda az antalyai repülőtértől 75 km-re, Side és Manavgat városközpontjától egyaránt 6-6 km-re, Sorgun üdülőhelyen terül el közvetlenül saját, homokos-kavicsos tengerpartján. A 2019-ben megnyílt, 270 szobás Paloma Orenda Hotel ideális választás, Ön akár családi nyaralásra, akár nászútra érkezzen; engedje el magát és nyúljon el a tengerparton lévő privát pavilonok egyikében, vagy élvezze a komplexum nyújtotta számtalan vízi élményt és szórakoztató programot. A hotel testvérszállodája, a Paloma Finesse Hotel mellett található, közös, óriási aquaparkjuk a Paloma Finesse Hotel mögött épült. Az aquaparkban 20 csúszda vár kicsiket és nagyokat, a parton pedig izgalmas vízi sportok közül válogathatunk.

Paloma Orenda Resort Hotel szolgáltatások

Medence napernyőkkel és napozóágyakkal, gyermekmedence, aquapark 20 csúszdával (a szomszédos Paloma Finesse Hotellel közösen), főétterem, cukrászda, 3 a’la carte étterem, 3 bár, animációs programok, esti show-műsorok, diszkó, miniklub (4-12 éves korig), játszótér, minidiszkó, tiniklub (13-16 éves korig), törökfürdő, szauna, fitneszterem, asztalitenisz, darts, boccia, íjászat, aerobik, step, jóga, vízitorna, strandröplabda, kosárlabda, minifutball, 12 teniszpálya, katamarán (csak engedéllyel), WIFI a szobákban és a szálloda közösségi helységeiben. A hotel saját strandján a napernyők, napozóágyak és a strandtörölközők ingyenesen használhatók.
Térítés ellenében: Spa központ szolgáltatásai, különféle masszázsok, törökfürdő kezelései, teniszfelszerelés és -pályavilágítás, teniszoktatás, salakos teniszpályák, vízi sportok, fodrászat, mosoda, orvosi ellátás, üzletek, gyermekfelügyelet, privát pavilonok a tengerparton.

Paloma Orenda Resort Hotel elhelyezés

Az igényesen berendezett szobák mindegyike központi légkondicionálóval, hajszárítóval, telefonnal, műholdas LCD tévével, széffel, minibárral, vízforralóval, WIFI internetkapcsolattal és erkéllyel rendelkezik.
A standard szobák 21 nm-esek, maximum 2 felnőtt + 1 gyermek helyezhető el bennük.
A családi lakosztályok 40 nm alapterületűek, nappaliból és külön hálószobából állnak, maximum kapacitásuk 4 felnőtt, a 3. és 4. fő részére kanapéágy áll rendelkezésre.
Az összenyitható családi lakosztályok 42 nm-esek, két hálószobából állnak, maximum 4 felnőtt + 1 gyermek elhelyezésére alkalmasak.

Paloma Orenda Resort Hotel ellátás

„Luxury Ultra All inclusive”: üdvözlőital érkezéskor, reggeli, ebéd és vacsora büférendszerben, frissen facsart narancslé a reggelinél, kései reggeli, 24-órás bisztró, a bisztróban éjféli snackek, kávé/tea/sütemények, fagylalt, 2 a’la carte étterem (távol-keleti és mediterrán; előzetes foglalással), számos helyi és néhány import alkoholos és alkoholmentes ital (napi 24 órában), minibár (naponta üdítőkkel, vízzel és sörrel feltöltve).
Térítés ellenében: egyéb étel- és italfogyasztás, bizonyos import italok, palackozott és prémiumitalok, grill a la carte étterem, szobaszerviz.

Utazási iroda hazai besorolás
Nyaralás azonosító száma: 47780

Törökország, Side nyaralás, éves átlaghőmérséklet

70.0 %-os elégedettség 5 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
3.5
5 értékelés alapján
Ár-érték arány
3.5
Szálloda elhelyezkedése
3.5
Ellátás
3.5
Szoba elhelyezkedése
3.5
Szoba felszereltsége
3.5
Tisztaság
3.5
Szolgáltatások minősége
3.5
További értékelések
Értékelések

Szállodáról vélemények, értékelések

Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Traipadvisor szerint 152 értékelés 91. a(z) Paloma Orenda Resort Hotel 400 hotel közül itt: Manavgat, Side utazás 2021.01.22"
4.0
Írta: Utazási Iroda véleménye | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Barátok, akik épp egy szállodában szállok meg, és négy éjszakán át, mint itt vagyok, évek óta otthagytam a szállodát, Törökországba járok, nem ad jogot a leghírhedtebb szállodai pénzre általában annyira rossz szállodát akartam elhagyni, hogy az ételek árát hívják. Bár az ital 2 éjszaka volt, hívtam a barátját a túráról, felhívtam a barátját a túráról, és azt mondtam, hogy nem tehetünk semmit, én azt mondta, hogy tőled vettük a szállodát, azt mondta, hogy a régió rendben van, azt mondtam, kérem, beszéljen a szállodával, visszatérek hozzád, de határozottan nem jövök, már dolgozom az idegenforgalmi szektorban, de a szolgáltatás nulla. Tripadvisor vélemény"
1.0
Írta: Cenk | Mikor járt itt? 2019.09.01 - 2019.09.05 | Értékelése: 20.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Az Antalya repülőtéri transzfer ideje kb. 1 óra 15 perc. A transzfer a repülőtérre sokkal hosszabb volt, körülbelül 1 óra 45 perc. Antalyát minden évben meglátogatom, és általában 5 csillagos üdülőhelyen maradok mindent magában foglalva, nagyon izgatott voltam ezen a szállodánál a modern design és az újdonság miatt. A 3 órakor a szállodába érkezéskor szállodai csuklós sávot kaptunk, a fogadó férfi nem beszélt nagyon angolul, de megpróbálta. Ezt követően a bisztró bárba vittünk, hogy enni tudjunk, az étel szép volt, és nagyon luxus nyaralást vártam. . . . 1. nap - A standard szoba zuhanyzata teljesen elárasztja a szobát, így halálos csapdába kerül, ahogy folyamatosan csúszik. Legyen nagyon óvatos, mivel könnyen leeshet, később megtudtam, hogy a szálloda több mint 80 panaszt kapott egyedül a zuhanyzókkal kapcsolatban, és beszéltünk egy másik párral, aki szintén problémákat tapasztalt, és szobákat is át kellett költöznie (több később). A szobánkban levő lélegeztetőgép is lógott és nagyon biztonságos volt. A recepciót hívtam, nem értették meg az angol nyelvet, és folytatták a felzárkózást, talán inkább kommunikációs kérdés volt, nem pedig helyes durva! Azt is kértem egy vasat, mint egy 5 csillagos szállodában, azt várnám, hogy vasalókkal rendelkezzenek, mivel a ruháid az utazás során valószínűleg gyűrődnek stb., Senki sem értette meg a kérésemet, és azt mondta, hogy „barátot küldnek”, soha nem kaptam a vasat és miután beszéltünk a Vendégszolgálattal, szembe kellett nézniük, hogy nem kaptak vasalókat. Minden alkalommal, amikor a recepciót hívtam, és nem értették meg őket, megkértek, hogy hívjam meg a vendég kapcsolatokat, és aztán végül eljutottam a recepcióra. Végül a recepcióra rohantam, ahol egy fiatalember a recepción vitatkozott velem, hogy nem akasztott fel, és hogy a technikus úton volt, hogy rendezze a levegő szellőztetőjét és a zuhanyzót. Néhány órával később a recepciós csapat tagja hívott, és ingyenes frissítést kínál nekünk, mivel nyilvánvalóan rájöttek, hogy az egész megpróbáltatás megdöbbentő volt. Az ügyvezető igazgató - mi is mondhatom, hogy a csuklós zenekaroknak köszönhetően vádolt velem és a partneremben, hogy a szállodánál elrontották, hiszen a fogadó csapat érkezett érkezéskor, miután azt tanácsolta, hogy vendégeink vagyunk a szállodában, ahol továbbra is kérte a szobaszámot mintha nem hitt nekünk, nagyon durva és megfélemlítő volt. Már csak a német és a török vendégekkel lépett kapcsolatba a szállodával, soha nem mosolygott ránk az esemény után Az étel a fő étteremben nem változatos, szó szerint ugyanaz a nap mint nap, nincs tematikus est. A bisztró bár és a tengerparti bár kedvezőbb ételeket kínál, de ez egy snack menü. A pincérek mind barátságosak és mindent megtesznek, hogy angolul beszéljenek, de a legtöbb estét és ebédidőt egy egyszerű koksz megrendelése jelenti. A bár személyzete szép és igazán próbálkozik, a koktélok nem a legjobbak, de nem a legrosszabbak. Az animációs csapat barátságos és angolul elég jó. A Guest Relations csapata is hasznos, javaslom, hogy beszéljen velük, nem pedig vételért. A taxi a Side-ba körülbelül 10 euróba kerül. A vízi park jó és élveztem egy pár csúszdát. A medencék korlátozottak, és szó szerint csak egy nagy medence gyerekmedencével, néhány nap, ha felkeltünk 9 után. 30 órakor kemény napnyugtatót kaptunk, mivel a szokásos napszemlélők legkésőbb 8 óráig lesznek törölközők. Végül napi riasztást kaptam, hogy egy nyugágyat kapjak. A strand szép, de a tengerbe való belépés nagyon köves, így lehet, hogy valamilyen formájú strandcipőre van szükség, a tengerbe is belekapaszkodik, hogy legyen valami óvatos, nem nyugodt tenger, de jó a hullámokhoz stb. A szálloda tiszta, és nagyszerű hotel lehet, ha a recepció személyzete ügyfélszolgálatot tanít és kicsit barátságosabb. Úgy tűnik, mint egy nagyon német uralkodó szálloda, és általában azt találom, hogy békésebb, de itt nem minden munkatársa tudja megérteni az alapvető angol nyelveket, mint például a Diet Coke vagy a sör. Az a tény, hogy az ügyvezető egyetlen interakciója velünk volt, durva volt, de úgy tűnik, hogy rendszeresen beszélgetünk a német vendégekkel is, és egyértelművé tette, hogy ez nem a szálloda számunkra, és nem térünk vissza. Repülés hazánkban nem volt 1. 30 óráig, és ezért nem kerül sor 9. T Éjjel 30 órakor kértem, hogy 18 óráig meghosszabbítsuk a check-out-ot, és megértettem, hogy van egy díj, ez is fájdalmas volt, mert a recepciós csapat nem tudta megérteni a telefont, és megkért, hogy menjek közvetlenül a recepcióra. Tehát a kérésemig egészen a recepcióig sétálok, és azt mondják nekem, hogy ez egy óra 20 euró! Ezért, hogy 18 óráig maradjunk a szobában, több mint 100 eurót fizettünk meg, nem éreztem jól magam, és a társamnak volt gyomorszomja, úgyhogy úgy éreztük, hogy a legjobb. A zuhanyozás és a megváltoztatás lehetőségeit soha nem hirdették meg nekünk, és nem írták le az ingyenes szállodai szórólapokban. Végül, amikor elhagyom, kétszer kellett hívnom a recepciót, hogy megkapjam a csomagomat, mert úgy tűnik, hogy 45 percet várnak minden alkalommal, amikor hívás érkezik. Azt fogják mondani, hogy valaki jön, és 45 perccel később újra üldözi, és végül valaki megérkezik. Nem, ahol egy 4 indítás közelében egy 5 csillagos. Tripadvisor vélemény"
2.5
Írta: Miss | Mikor járt itt? 2019.06.10 - 2019.06.17 | Értékelése: 50.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"2019. június 3-án érkeztem 7 éjszakára. Tehát a szálloda megnyitotta a 2019. június 1-i utcát, és elfoglalt volt, észrevettem, hogy sok vendég török volt, itt voltak a 3 napos Ramzan ünnepségre, a szent hónap végére. 2019. június 7. pénteken. Ez az oka annak, hogy a lakóegységen kívül sok autót említenek. A HOTEL RESORT része a Paloma Hotel csoportnak, és nagyon jól teljesítettek itt, az összes szálláshely 24 szobás blokkban található egy blokkig, és az összes blokk összege kertek és sétányok, mint mondtam, hogy épp most új üdülőhely és minden jól működött, és nem találtam hibát, ott van a nagy fő büfé-étterem, amely nagy választékban van az étkezésekben, és 3 másik étterem a strand felé, és egy 24 órás bisztró, mint a kávézó, a kis bárok sok süteménye és jégkrém. A személyzet kedves és barátságos volt, és mindig volt egy SMILE, az egyenruhák egyszerűek és okosak a halványkék ruhás ingek férfiak, akik a megnyitó csapat részeként más Paloma hoteleket alkottak, és ott maradnak, hogy támogassák az összes többi személyzetet. egy fiatal férfi, ISA nevű, nagyon kedves és udvarias, és jó beszélgetni, mert látom, hogy nagyon ügyfélközpontú, a gyerekek jól érezhetik magukat, ha van saját klubjuk Szeretném megragadni az alkalmat, hogy mindig legyen egy török kalapács, egy nagy kalapáccsal rendelkeznek a szállodában, és három kezelést kaptam, és ez az úriember hívta Kemal-t kiválónak és a szolgáltatást. Vissza fogok menni. Tripadvisor vélemény"
5.0
Írta: Pdek | Mikor járt itt? 2019.06.03 - 2019.06.10 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Nagyon szép, frissen felújított üdülőfalu, barátságos személyzettel. Itt mindent az Ön igényei szerint alakítunk ki, és ha van gyereked veled, nagyon megnyugtató. Rendkívül szép halakkal büszkélkednek, melyet a nyers tenger gyümölcsei közül választott ki a padról, és nekik főzzük. Szintén kiváló a hústábla a strandon, és a szolgáltatott hús igazán hasonlít a nagyon jó éttermekhez. A strand minden olyan homok, amely kényelmes a gyerekeknek, és a földméret mellett minden létesítmény annyira közel van egymáshoz, hogy bárhol anélkül juthasson el anélkül, hogy annyira erőfeszítés és izzadság lenne a nagyon meleg időben. Tripadvisor vélemény"
5.0
Írta: Banu | Mikor járt itt? 2019.06.02 - 2019.06.09 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése

Segítségre van szüksége?

Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

+ 36 1 785 8492

Kérdése van? Hívjon most!