Pyramisa Sahl Hasheesh fekvése

A szálloda Sahl Hasheesh területén fekszik, Hurghada központjától kb 26-km-re, míg a hurghadai nemzetközi repülőtértől kb 15 km-re található közvetlenül a tengerparton.

Pyramisa Sahl Hasheesh szobák

A szobák mindegyike központilag légkondicionált, televízióval, telefonnal, minibárral, széffel, tea - és kávékészítéshez szükséges eszközökkel, a fürdőszoba hajszárítóval felszerelt. A szobákhoz erkély vagy terasz tartozik. (A további szobakategóriák kiválasztása a foglalás során megjelenő szobatípus menüpont alatt elérhető.)

Pyramisa Sahl Hasheesh szolgáltatások

Éttermek, bárok, medence, aqua park, spa és wellness szolgáltatások (törökfürdő, gőzfürdő, szauna, masszázs), fitneszterem, ingyenes WiFi csatlakozási lehetőség a recepción, darts, billiárd, teniszpálya, strandröplabda, animációs programok, vízi sportok a tengerparton, gyermekmedence, gyermekklub, mini disco. Egyes szolgáltatások csak külön térítés ellenében vehetők igénybe!

Pyramisa Sahl Hasheesh ellátás

All inclusive.

A weboldalon szereplő szobaképek illusztrációk, csak mintaként szolgálnak!

Utazási iroda hazai besorolás
Nyaralás azonosító száma: 49275

CHARTER JÁRAT INFORMÁCIÓ

Választható turnusok:


8 nap / 7 éj, 11 nap / 10 éj, 12 nap / 11 éj, vagy 15 nap / 14 éj

Budapest / Hurghada:
Elutazás Hurghadára charter járattal. Érkezés után transzfer a szállodába. Szabadprogram. Vacsora és szállás Hurghadán.

Hurghada:
Reggeli után szabadprogram. Fakultatív programlehetőség: Sahara Park, tengeralattjáró, luxori kirándulás, kairói kirándulás, stb. Vacsora és szállás Hurghadán.

Hurghada / Budapest:
Reggel transzfer a repülőtérre, hazautazás.

A csomagár tartalmazza: 7, 10, 11, vagy 14 éjszaka a választott szállodában a megadott ellátással, repülőjegyeket (BUD-HRG-BUD) útvonalon, az adókat és illetékeket, a repülőtéren magyar nyelvű asszisztenciát, a repülőtéri transzfereket, a szerviz díjat és az útlemondási biztosítást.

A csomagár nem tartalmazza: vízum díja, utasbiztosítás.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az Egyiptomba történő belépéskor a hatóság 72 óránál nem régebbi negatív (QR kódos, vagy eredeti pecséttel és aláírással ellátott) angol nyelvű PCR teszt bemutatását kéri. A negatív PCR teszt bemutatása alól mentesül, aki QR kóddal ellátott uniós vakcinaútlevéllel vagy magyar védettségi igazolvánnyal és kétnyelvű oltási igazolással tudja igazolni, hogy a WHO vagy az Egyiptomi Gyógyszerészeti Hatóság által jóváhagyott vakcinából (Pfizer, Astra Zeneca, Moderna, Johnson & Johnson, Szputnyik, Sinopharm, Sinovac) mindkét adagot megkapta, és a második oltás óta 14 nap eltelt.

Egyiptom, a Külügyminisztérium besorolása alapján, jelenleg I-s utazásra nem javasolt kategóriába tartozik, hazaérkezést követően 10 nap karantén kötelezettség van hatályban (ami 2 db negatív PCR teszttel váltható ki), de ez alól mentesülnek a védettségi igazolvánnyal rendelkező utasok.


VÁRHATÓ MENETRENDEK:

MENETREND SZERINTI REPÜLŐJÁRAT HURGHADA
(LISZT FERENC REPÜLŐTÉR 2/A)

2021. április 3. 2021. november 6.
MS 752 (szombat) BUD-HRG 15:40 19:25
MS 751 (szombat) HRG-BUD 10:55 14:55

2021. július 11. 2021. november 7.
MS 752 (vasárnap) BUD-HRG 15:40 19:25
MS 751 (vasárnap) HRG-BUD 10:55 14:55

2021. november 6. - 2022. március 26.
MS 752 (szombat) BUD-HRG 14:55 19:35
MS 751 (szombat) HRG-BUD 10:45 13:55

2022. április 2. - 2022. május 7.
MS 752 (szombat) BUD-HRG 15:40 19:25
MS 751 (szombat) HRG-BUD 10:55 14:55

A légitársaság a menetrend változtatás jogát fenntartja!

Súlykorlátok a repülőjáraton:

- Megengedett súly: 23 kg/fő (felnőtt és 2 év feletti gyerek esetén)
- Megengedett súly: 0 kg (2 év alatti (infant) gyerek esetén)
- Kézi poggyász súlya: max. 8 kg/utas


CHARTER REPÜLŐJÁRAT HURGHADA

(LISZT FERENC REPÜLŐTÉR 2/B)


2021. július 7. 2021. november 3.
7O 5216 (szerda) BUD-HRG 14:00 19:30
7O 5217 (szerda) HRG-BUD 20:30 00:35 (+1)

A légitársaság a menetrend változtatás jogát fenntartja!


Súlykorlátok a Travel Service repülőjáraton:
- Megengedett súly: 23 kg/fő (felnőtt és 2 év feletti gyerek esetén)
- Megengedett súly: 10 kg (2 év alatti (infant) gyerek esetén)
- Kézi poggyász súlya: max. 5 kg/utas (max. 56*45*25 cm)

Egyiptom, Hurghada nyaralás, éves átlaghőmérséklet

78.0 %-os elégedettség 6 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
3.9
6 értékelés alapján
Ár-érték arány
3.7
Szálloda elhelyezkedése
4.8
Ellátás
3.7
Szoba elhelyezkedése
3.7
Szoba felszereltsége
3.7
Tisztaság
3.7
Szolgáltatások minősége
4.1
További értékelések
Értékelések

Szállodáról vélemények, értékelések

Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Tripadvisor szerint 1 763 értékelés 71. a(z) Pyramisa Sahl Hasheesh 246 hotel közül itt: Hurghada utazás 2021.03.11"
4.0
Írta: Utazási Iroda véleménye | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A szálloda nagyon jó. A személyzet nagyon barátságos, és a Pyramisa Hotel vendégszeretete magas szintű. Élveztem itt töltött időmet. Azoknak, akik szeretnek szórakozni, feltétlenül jönnek ide a helyre. Tripadvisor vélemény. Tripadvisor vélemény"
5.0
Írta: Stay | Mikor járt itt? 2020.03.10 - 2020.03.17 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Nem rossz szálloda, szép felújított szobát kaptunk,a takarító fiú jól végezte dolgát, a pincérek kedvesek voltak, a vacsora nem volt elég változatos de finomat ettünk az Olasz étterembe és a Mexikóiban nagyon jó kiszolgálás volt. Tripadvisor vélemény"
4.2
Írta: Deak | Mikor járt itt? 2019.05.20 - 2019.05.27 | Értékelése: 83.3% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Első alkalommal 4 évvel ezelőtt voltunk itt és ahhoz képest sajnos csökkent a színvonal... :( Az ára pedig nőtt. Tudom hogy annak egyéb okai vannak, amiért kevesebb a vendég, de így nem biztos, hogy lesz több! A bútorok, a berendezések az épületek kopottak, hűtőt rejtő szekrény ajtaja lóg, a hűtőt nem lehet szabályozni, minden megfagy benne, a járólapok, lépcső töröttek, a járda melletti lámpák némelyike kidőlve... A szoba tiszta, de a napi feltöltés többnyire elmaradt. (sampon, tea, kávé) Ételek:nekem ízlett, találtam is finomságokat, de sokkal szegényesebb a választék, főleg a gyümölcs - eleinte sárgadinnye is volt, majd az is elmaradt. Volt alma, szőlő és narancs darabolva illetve leszemezve. A halételek egysíkúak, nincs választék. A pultok magasak, a gyerekek sokszor alig érték el a tálat - így vagy lecsöpögtették, vagy összeturkálták az ételt - nem segített nekik sem szülő, sem személyzet. Célszerű volna az édességes pult mellé állítani valakit, aki ilyen esetben segít. A padló állandóan ragadt, a felmosással is gondok lehettek. Ezzel ellentétben a fiúk, akik az italt adták és akik a használt tányérokat, poharakat szedték le az asztalról, rendkívül figyelmesek, udvariasak voltak! A strandrész szép, de mi a tengerben fürödtünk. Szép tiszta, ezzel nincs gond. Szerencsére kicsit messzebb a korallok is épek még. Szállodai programokon nem nagyon vettünk részt, én csak az animátorok által tartott napközbeni strechinget, aqua aerobikot vettem igénybe, de az ő lelkesedésük és mosolygós jókedvük a legnagyobb elismerést kapja. Név szerint nem tudok mindenkit, de Debo például nagyon lelkes. Nem szeretném kihagyni a többieket sem, mert mindannyian szuper egyéniségek. Ebben az időszakban tudomásom szerint csak mi voltunk Magyarországról ebben a szállodában, így nem tudhatom más honfitársunknak mi a véleménye. A parton több programszervező társaság is vadászik, mi egy snorkel-búvár egy napos programra el is mentünk, az teljes mértékben megfelelő volt. Transzfer, oktatás, 2 merülés, ebéd, stb. Az utazási iroda által hirdetett program is pont annyiba került, és nagyjából ugyanazt kaptuk mindkét alkalommal. Viszont különböző helyekre vittek. Tripadvisor vélemény"
4.2
Írta: Marcsi | Mikor járt itt? 2016.08.20 - 2016.08.27 | Értékelése: 83.3% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A szálloda fekvése kiváló! Homokos tengerpart (nem gyakori erre), simán strandolni is lehet, egy kis úszással pedig szép korallokat is lehet találni a közelben. Olyan szépek, hogy máshonnan is ide kötnek ki kiránduló hajókkal merülni, sznorizni. Viszont az egész lepukkadt, a berendezés lóg, a közös helyeken hiányos a takarítás, ragadnak a székek, asztalok, ezért sok a légy. A strandon a homokban a cigik elszórva, mindent visz a szél, és mindezzel nem foglalkoznak rendesen. A szoba tiszta volt, a légkondi jól működött, örülni kell ennek is az egyiptomi melegben! Kaja választéka gyenge, a friss gyümölcsök (augusztusban) és finomabb halak nagyon hiányoztak. Tripadvisor vélemény"
2.9
Írta: Vigeczy | Mikor járt itt? 2016.08.10 - 2016.08.17 | Értékelése: 58.3% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A hotel egy gyönyörű tengerparton fekszik, a környéken szinte az egyedüli hotel.Kedves, jókedvű, barátságos személyzettel. Az étterem nagyon jó, a fogások szintén minden igényt kielégítőek. A szoba egy 5 csillagos szállodához képest katasztrófa. Lelakott, koszos, a fürdőszoba és a zuhanyzó kritikán aluli, sajnos. A medenceparton soha nem volt szabad napágy, hiába ment le az ember hajnalok hajnalán már. Rengeteg a kultúrálatlan orosz túrista sajnos itt is. Mindent egybevetve egy erős jó osztályzatot a sok negatívum lerontott egy átlagosra. Ebbe a szállodába nem mennék vissza, pedig a tenger, a környék nagyon szép. Tripadvisor vélemény"
3.1
Írta: Szabolcs | Mikor járt itt? 2015.10.01 - 2015.10.08 | Értékelése: 62.5% | Részletes értékelés megtekintése

Segítségre van szüksége?

Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

+ 36 1 785 8492

Kérdése van? Hívjon most!