Side utazás Side Legend

Nyaralás azonosító szám: 44651
További indulási időpontok »
    Sajnos nem található utazás!

    Általános információk

    Repülőtértől való távolság: 64 km
    Legközelebbi város: Side (1,5 km)
    Tengerpart: homokos
    Tengerparttól való távolság: 450 m
    Utolsó felújítás: 2019
    Gyermekkedvezmény: 12.99

    Véleményünk

    Side óvárosához közel található kis szálloda, megfizethető áron várja vendégeit. Saját homokos tengerpartjára meghatározott időközönként kisbusszal lehet lejutni. Irodánk véleménye: 3*

    Alapinformációk

    A szálloda kb. 64 kilométerre található az antalyai repülőtértől és kb. 1,5 kilométerre Side központjától. A szálloda homokos tengerparton fekszik és közel 140 szobával várja vendégeit. A szálloda több medencének, és különböző sportolási lehetőségeknek ad helyet. A napközbeni és az esti animációs- és sportprogramokról a szálloda animátor csapata gondoskodik. Esténként show műsorokkal szórakoztatják a vendégeket. Lehetősége nyílik megkóstolni mind a török, mind a nemzetközi konyha fogásait a főétteremben és az a la carte éttermekben. A kicsiket és a kicsit nagyobbakat a szálloda mini klubja és animátor csapata színes programokkal várja. A nászutasokat meglepetések várják.

    Elhelyezkedés

    Side központjától 1,5 kilométerre, Manavgat belvárosától 5 kilométerre, az antalyai repülőtértől 64 kilométerre található.

    Tengerpart

    A szálloda tengerpartja homokos. A napernyők, a napozóágyak és a matracok használata a medencénél és a tengerparton is ingyenes.  A tengerparton bár üzemel, fogyasztás térítés ellenében.

    Ellátás

    All inclusive ellátás, amely 0-24 órában vehető igénybe és az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza: reggeli, ebéd, vacsora a központi étteremben svédasztalos rendszerben, délutáni snack, gözleme, tea, kávé, sütemény és fagylalt a meghatározott időpontokban és a kijelölt helyeken. A bárokban és a főétkezéseknél a helyi és bizonyos import alkoholmentes és alkoholos italok fogyasztása ingyenes. Az all inclusive koncepcióba nem tartozó import alkoholos italok (prémium pezsgők, borok, whiskeyk, konyakok, likőrök stb.) térítés ellenében fogyaszthatók. Az a la carte éttermekben a fogyasztás ingyenes. A török és mediterrán a la carte éttermekbe előzetes asztalfoglalás szükséges. A minibár üdítőitalokat, ásványvizet tartalmaz, minden nap töltik és a fogyasztásuk ingyenes.

    Szoba felszereltsége

    Standard szoba (22-25 m2 / 1-3 fő részére)

    Tájra/medencére néző, egyénileg szabályozható légkondicionáló, erkély, minibár, széf, fürdőszoba, hajszárító, TV/SAT, telefon, vízmelegítő.

    Family connection szoba (35 m2 / 1-4 fő részére)

    Egyénileg szabályozható légkondicionáló, erkély, minibár, széf, fürdőszoba, hajszárító, TV/SAT, telefon, vízmelegítő.

    Szolgáltatások

    24 órás szobaszerviz €, wifi internetkapcsolat €, napernyők, napágyak és matracok a medencéknél és a tengerparton, mosoda és ruhatisztítás €, orvosi ügyelet €.

    Sport és szórakozás

    3 kültéri medence, 1 vízi csúszda, fitneszterem, nappali és esti animációs programok, esti műsor, aerobik, zumba, darts, strandröplabda, spinning, lovaglás, lovasiskola €, búvárkodás és búvár oktatás €, kerékpár kölcsönzés €, vízi sporteszközök a parton (banán, jetski, parasailing stb) €.

    Wellness

    Törökfürdő (hamam) €, szauna €, törökfürdőben peeling (bőrradírozás) €, masszázs és szépségkezelések €, fodrász €.

    Gyermekek

    Mini klub (4-12 éveseknek), játszótér, gyermek mozi és mini diszkó.

    Szálloda honlapja

    www.sidelegend.com

    Jelmagyarázat

    € = térítés ellenében igénybe vehető

    Nyaralás azonosító száma: 44651

    Törökország, Side nyaralás, éves átlaghőmérséklet

    83.6 %-os elégedettség 5 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
    4.2
    5 értékelés alapján
    Ár-érték arány
    4.2
    Szálloda elhelyezkedése
    4.2
    Ellátás
    4.1
    Szoba elhelyezkedése
    4.1
    Szoba felszereltsége
    4.2
    Tisztaság
    4.2
    Szolgáltatások minősége
    4.1
    További értékelések
    Értékelések

    Szállodáról vélemények, értékelések

    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Tripadvisor vélemények alapján a Side Legend 5 értékelés 173. a(z) 294 hotel közül itt: Side utazás"
    4.0
    Írta: Utazási Iroda véleménye | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Nagyon jól felkészült szálloda a járványhajtó számára. A higiéniával kapcsolatban a legkisebb habozásunk sem volt. 4 napot töltöttünk a szállodában, ahova jöttünk, 2 hétre meghosszabbítva a nyaralásunkat. A személyzet nagyon segítőkész és barátságos. Rossz véleményt olvastam, de úgy gondolom, hogy ez nem kapcsolódik ehhez a szállodához, vagy ennek a személynek összeférhetetlensége van. A családom nevében szeretnék köszönetet mondani a Hotel Arslan Bey vezérigazgatójának, Mahmut Beynek. , a szálloda tulajdonosa, valamint Mehmet úr és az étterem vezetője, Ersoy, akik felejthetetlenné tették nyaralásunkat egy szállodában. Viszlát, jövőre Tripadvisor vélemény"
    4.7
    Írta: Ahmet | Mikor járt itt? 2020.10.02 - 2020.10.09 | Értékelése: 93.3% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Szerette a tartózkodásom minden percét. szuper hotel fantasztikus csapat fantasztikus felszereltség remek árú étel volt ragyogó vidám várni, hogy visszatérjen. a medence hatalmas volt, nagyon élvezte az esti úszást ... a jól sikerült csapat találkozunk jövőre. Tripadvisor vélemény"
    5.0
    Írta: Dahow | Mikor járt itt? 2020.09.10 - 2020.09.17 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Kéréseinkre nem érkezett negatív válasz, a személyzet érdeklődése nagyon jó. Ez egy szálloda, amely úgy érzi, hogy én és a családom is szabadságon vagyunk. Szobákkal, ételekkel és italokkal nem volt gondunk. A szolgáltatás minden aspektusában segítséget kaphat. Elégedettek vagyunk és folytatjuk a nyaralást.. Tripadvisor vélemény"
    4.7
    Írta: Bulent | Mikor járt itt? 2020.08.10 - 2020.08.17 | Értékelése: 94.2% | Részletes értékelés megtekintése
    Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
    "Négycsillagos létesítményként kaptuk az ügynökségtől, de úgy tűnik, hogy itt 3 csillagos. Eleinte tévedtünk. Valójában (megjegyzéseimből kitűnik) 5 csillagos szállodákban töltjük nyaralásainkat, de fő célunk az volt, hogy elmegyünk a Side Aqua Joy Parkba. Egy 4 csillagos szállodához kötöttünk, mivel ez egy szálloda lesz, amelyet egész nap ott töltünk, este Side-on turnézunk és éjszaka alszunk. Keresztnév "Side Virgin Hotel", majd "Side Rose Hotel" volt, és most "Side Legend Hotel" néven kínál szolgáltatást. Vagyis egy szálloda, amely folyamatosan gazdát cserél. Az első, aki elkészítette, nem igazán menekült a pénz elől, és nagyon jó anyagú, kedves szállodát épített. Különösen ez az utolsó állampolgár bizonyára megesküdött, hogy nem üt be szöget a szállodába, a szálloda belsejében található információs táblákon még a "Virgin Hotel" logót sem távolította el. Jöjjön a személyzet és a tisztaság. Az első üdvözletkor elhangzott, hogy a foglalása nem látható számunkra, mert a szálloda weboldaláról kaptuk, stb., Majd valaki más lépett be, közölte, hogy rendben van, és az utalvány levelünk 18.25-kor ért minket. Ezt követően egy Tülin (!) Nevű munkatársnak azt mondták, hogy kísérjen el minket a szobánkba. A szobánk a 3. emeleten található. Mi magunk szálltunk fel a liftre, amikor Tülin Hanım elhaladt a lift mellett, és két 3 és 6 éves gyerekkel és bőrönddel megpróbált feljutni a lépcsőn. Természetesen Ms. Tulin előtt érkeztünk meg a szobába. A 2. emeleten néztünk, és folyamatosan hívtunk, és azt mondtuk: "Hol van ez a nő?" Hallottuk őt is mondani. Egyébként nem szólaltunk meg. Kinyitotta a szobánkat, és bár köszönetet mondtunk neki (négyszer is köszönetet mondtam neki), de a tippért azt hiszem, hogy nem nézett a szemébe és nem jött ki. Nem adok öt cent borravalót annak az alkalmazottnak, aki ezt mondta a feleségemnek. Azt mondom, hogy a személyzet, de mintha valakit megfordítottak volna, aki azon a napon elhaladt az utca mellett, és azt mondta: "testvér, tudnál ma segíteni nekünk?" A verejték szagáról nem is beszélve. De a többi személyzet jó volt. Különösen az urat láttuk a szolgálatban reggelinél és vacsoránál. Annak ellenére, hogy ilyen brutálisan dolgozták, mosolygós arca és gyönyörű szemlélete soha nem változott. Figyelmeztetni kell azonban a tetovált fiatal barátot abban a részben, ahol az ételeket szolgálják fel. A kívánt ételből annyit kaphatunk, amennyit csak akarunk. Nem mondhatod, hogy "Állj meg, és lencsét teszek melléd", ne aggódj a hús miatt, egyél mindet apránként, itt van a hozzáállása. A szálloda állítólag egészségügyi tanúsítvánnyal rendelkezik. Panaszt fogok tenni az Egészségügyi Minisztérium munkatársaival a CIMER-hez. A fotókon látni fogja, hogy a helyiséget nem porolták le, hanem fertőtlenítették (!) Meggyőzőbb lenne, ha a port is nedves ruhával venné el. A székek koszosak voltak, foltosra és szőrösre cseréltük a párnahuzatokat, és az egyik tiszta (!) Párnahuzat, amely foltos hajjal jött ki. Melyiket változtatja meg? Hatalmas égés a lepedő közepén. Csákánnyal letakarták. A fürdőlepedők foltokban vannak. Mondhatják, hogy "E mos, de nem jön ki". Ebben az esetben a szálloda tulajdonosa új törölközőket és lepedőket vesz. A lámpák eltörtek. A szálloda tulajdonosa bizonyára azt mondta: "Bármit is keresünk a szezonban anélkül, hogy szöget ütnénk, az nyereséges, akkor mi is átmegyünk." ... Kár, de nagyon jó szálloda lehet. A szálloda egyik gyönyörű vonása Aslan Bey, annak menedzsere. Mondtam neki, hogy megjegyzést fogok írni a Tripadhoz. Általában lemondanék az ő kedvéért, de nem tudom elfogadni, hogy az embereket egy ilyen járvány veszélyezteti. Hidd el, megbántuk, hogy ilyen kockázatot vállaltunk. Éjszakai alvásra használtuk, el sem tudom képzelni, hogy valaki egy hétre eljöjjön ebbe a szállodába. Reggel reggeli után beléptünk a medencébe, alján homok van. A medencét szintén nem takarítják. Remélem, sót tesznek a gyógyszerükbe. Lemész vacsorázni a lifttel, a lift üvegében legyek, holt lepkék stb. Vannak (a képeken). 5 csavarral kicsavarja és megtisztítja. De mire van szükséged? Botanikai levegőt hoztak létre. És a kiszolgálás és az ügyféllift egy. Más szavakkal, kinyílik az ajtó, egy kokszládákkal megrakott kocsit tolnak a liftbe, félre szorítva. Várj, várj, hagyd, hogy az ügyfél befejezze, tedd, amikor a lift üres. Na, túlléptem a szálloda alapvető menedzsmentjét, szolgáltatási szabályait (ha az ügyfél használja, maradjon távol), a járvány idején tudja, távolság vagy valami. Vagy a távolságra vonatkozó figyelmeztetéseket beragasztotta a padlóra a liftbe díszítésképpen? Röviden: a főnök úgy értette. Ha megiszol egy Cola-t, és azt állítja, hogy nem bánja a foltos lepedőket és törölközőket, és ne aggódjon a por miatt, menjen, próbáljon szerencsét. Aslan úr igyekszik amennyire csak képes megszüntetni a rést, de mit tehet, miután a főnök nem nyitja ki a tasakot? Elmondható, hogy minél több kenyér, annál több húsgombóc. Ne sajnálkozzon, nem azt mondjuk, hogy ennek az étkezésnél szabad lennie, hanem azt mondjuk, hogy a tisztaságnak fontosnak kell lennie a világjárvány idején. A szálloda ezer emelete tiszta szállókat kínál, amelyek féláron szolgálják fel. A hibánk az volt, hogy az ügynökség azt mondta, hogy egy 4 csillagos létesítményt adtam el. A csillagodért estünk. Tripadvisor vélemény"
    2.5
    Írta: Sina | Mikor járt itt? 2020.06.01 - 2020.06.08 | Értékelése: 50.0% | Részletes értékelés megtekintése

    Segítségre van szüksége?

    Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

    + 36 1 785 8492

    Kérdése van? Hívjon most!