Leírás

A Kumara Serenoa egy trópusi stílusban épült hotelkomplexum Gran Canaria egyik legnépszerűbb részén. A hotel felszereltségének köszönhetően teljeskörű kikapcsolódást kínál kicsiknek és nagyoknak egyaránt.

Távolságok

Óceán: 1800 m
Strand: 1800 m

Fekvés

Gran Canaria déli részén, a híres maspalomasi dűnék közelében terül el a hotelkomplexum. Csupán pár perces autóútra bevásárlóközpontot, éttermeket, bárokat talál. A sziget déli részének gyönyörű, homokos partja is megközelíthető gyalog és busszal is.

Szállás

A hotel 174 modern, világos lakóegységgel rendelkezik. Mindegyikben a meleg, természetes színek dominálnak, melyek összhangban vannak a környező természettel. Mindegyik lakosztály légkondicionált és széffel ellátott.

Elhelyezés

Junior lakosztály
Alapterület: 33 m2
Kapacitás: max 3 fő
Felszereltség: 2 nagyméretű ágy összetolva, Wi-Fi, légkondicionáló, TV műholdas csatornákkal, széf (felár ellenében), kanapé, minibár (felár ellenében), napi sajtó, kapszulás kávégép, fürdőszoba zuhanyzóval, hajszárítóval, nagyítós tükörrel, piperecikkekkel, erkély vagy terasz

Lakosztály
Alapterület: 42 m2
Kapacitás: max 3 fő
Felszereltség: 2 nagyméretű ágy összetolva, Wi-Fi, légkondicionáló, TV műholdas csatornákkal, széf (felár ellenében), kanapé, minibár (felár ellenében), napi sajtó, kapszulás kávégép, fürdőszoba zuhanyzóval, hajszárítóval, nagyítós tükörrel, piperecikkekkel, erkély vagy terasz

Lakosztály csak felnőtteknek
Alapterület: 56 m2
Kapacitás: max 3 fő
Felszereltség: 2 nagyméretű ágy összetolva, Wi-Fi, légkondicionáló, TV műholdas csatornákkal, széf (felár ellenében), kanapé, minibár (felár ellenében), napi sajtó, kapszulás kávégép, fürdőszoba zuhanyzóval, hajszárítóval, nagyítós tükörrel, dupla mosdókagylóval, piperecikkekkel, erkély vagy terasz

Családi lakosztály
Alapterület: 48 m2
Kapacitás: max 4 fő
Felszereltség: 2 nagyméretű ágy összetolva, Wi-Fi, légkondicionáló, TV műholdas csatornákkal, széf (felár ellenében), kanapé, minibár (felár ellenében), napi sajtó, kapszulás kávégép, fürdőszoba zuhanyzóval, hajszárítóval, nagyítós tükörrel, dupla mosdókagylóval, piperecikkekkel, erkély vagy terasz

Étkezés

Palmera étterem
A hotel tágas és barátságos svédasztalos éttermében mindhárom napszakban friss, változatos és ízletes ételeket fogyaszthat.
Az étteremben dress code van érvényben, erről a recepción nyújtanak felvilágosítást.

Ola bár
A szabad ég alatt elterülő bárban különféle alkoholos italokat, koktélokat, frissítőket és apróbb harapnivalókat kóstolhat, miközben a trópusi pálmakert nyújtotta árnyékban pihen.

Duna Corner
A mozgóbüfé jellegű bárban kevert italok, frissítők és gyümölcsturmixok széles kínálatából válogathat.

O2 bár
Az előcsarnokban található bárban elegáns környezetben kortyolgathatja kedvenc italát.

Szolgáltatások

• 24 órás recepció
• ingyenes Wi-Fi
• 3 medence gyerekeknek és felnőteknek
• helyi és nemzetközi sajtó
• parkolás
• mosodai szolgáltatások (külön díj ellenében)
• gyermekfelügyelet (külön díj ellenében)

Sport és szórakozás

• 2 felnőttmedence
• 1 gyermekmedence
• játszótér
• edzőterem

Egészségügyi biztonság

Személyzet:
• A szálloda minden alkalmazottjának kötelező képzés a szükséges egészségügyi előírásokról és intézkedésekről.
• Védőeszközök kötelező viselete a munkavégzés során.
• Intézkedések az előírt szociális távolság betartására.

Recepció:
• Intézkedések az előírt szociális távolság betartására.
• A kucsok, mágneskártyák fertőtlenítése minden használat után.

Szobák:
• A helyiségek és a leggyakrabban használt felületek, például kapcsolók, ajtófogantyúk, ajtók, csapok rendszeres fertőtlenítése.
• A szobákat a vendégek távozása után minimum 24 órán át üresen kell tartani a teljes fertőtlenítés érdekében.
• A maximális higiénia garantálása érdekében a textíliák, törölközők speciális mosása.
• Fertőtlenítő szer és arcmaszk elérhetővé tétele vendégeink számára.

Közösségi terek:
• A közösségi terek alapos és gyakori tisztítása, különös figyelmet fordítva a nyilvános toalettekre.
• Napi szellőztetés minden helyiségben.
• Közös helyiségek felszerelése kézfertőtlenítővel.
• Az emberek közötti minimális szociális távolság érdekében az egyes helyiségek kapacitásának megjelenítése és a kapacitás figyelése.

Éttermek és bárok:
• Éttermek, bárok felszerelése kézfertőtlenítővel.
• Korlátozott kapacitás az éttermekben és a bárokban.
• Az asztalok közötti minimum 2 méter távolság betartása.
• Asztalok és székek fertőtlenítése minden használat után.
• A konyhai eszközök és berendezések tisztítása fertőtlenítőszerekkel.
• A személyes kiszolgálás előtérbe helyezése az önkiszolgálással szemben.
• PPE védőfelszerelés a személyzet részére.

Medencék:
• A pihenőbútorok közötti legalább 2 méter távolság megtartása.
• Korlátozott kapacitás a medenceterületeken.
• A medencevíz napi karbantartása és tisztítása.
• A medenceterület és a bútorok napi fertőtlenítése.

Nyaralás azonosító száma: 45402

Ár tartalmazza

Szállást a megadott ellátással, repülőjegyet közvetlen járatra, személyenként 1 db kézitáska (mérete 35cm x 20cm x 20cm) szállításának a díját, reptéri illetékeket és foglalási díjat, repülőtér-hotel-repülőtér transzfert, magyar nyelvű telepített idegenvezetőt, valamint szintén magyar nyelvű 24 órás hotline elérhetőséget.

Ár nem tartalmazza

BBP és sztornó biztosítást, feladható poggyász szállításának a díját, ülőhelyválasztást (30€/fő, oda-vissza, ez esetben garantálható az egymás mellett történő utazás)

Quickreserve

Az ajánlat a jelenleg érvényes repülőjegy árat tartalmazza, ami a repülőgépek telítettségének függvényében változhat, emiatt érdemes minél gyorsabban lefoglalni az utazást! A foglalás után a repülőjegy nem mondható le és nem visszatéríthető!

Spanyolország, Gran Canaria nyaralás, Gran Canaria Maspalomas utazás Kumara Serenoa By Lopesan Hotels térképe

Spanyolország, Gran Canaria nyaralás, éves átlaghőmérséklet

68.8 %-os elégedettség 5 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
3.4
5 értékelés alapján
Ár-érték arány
3.4
Szálloda elhelyezkedése
3.9
Ellátás
3.4
Szoba elhelyezkedése
3.4
Szoba felszereltsége
3.4
Tisztaság
3.4
Szolgáltatások minősége
3.4
További értékelések
Értékelések

Szállodáról vélemények, értékelések

Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"2020-ban teljesen felújítják a szállodát."
4.0
Írta: Utazási Iroda véleménye | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"10 napot töltöttünk ebben a szállodában. Foglaltunk ugyanannak a láncnak egy másik szállodájában, de lemondták a foglalást és felajánlották, hogy költözzünk át ebben. Új szálloda, jó felszereltség és szép dekoráció. Nagyon jó takarítás mind a szobában, mind a létesítményekben. Nagyon jó az életmentő (la, nem annyira), valahányszor volt ingyenes függőágy, fertőtleníti. A medence vizének jó hőmérséklete. A szálloda egy kicsit el van térve a kitaposott úttól. Noha a strandra ingyenes a közlekedés, a közlekedéshez autóra van szükség. 10 napot maradtunk. Reggeli rendben. Az étel és a vacsora kissé gyenge, kevés változatosság (ha összehasonlítjuk az Abora Buenaventura szállodával, amelyben tavaly tartózkodtunk, ugyanabból a Lopesan láncból) All-inclusive egy kis koffeinmentes. Ha palackozott vizet szeretne inni étkezés közben, külön kell fizetnie érte (ezt ittuk). Csak 1 órája van étkezések között, ha enni szeretne valamit (kevés változatosság). Nincs fagylalt. Az asztalok közötti távolságméréseket néhány napon nem teljesítették. Szép szálloda. Kellemes tartózkodás. Tripadvisor vélemény"
4.0
Írta: Tino | Mikor járt itt? 2021.01.10 - 2021.01.20 | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Üdvözlet mindenkinek, a hétvégén a szállodában voltam. Panaszom a szobafoglalásra vonatkozik, a bátyámmal két lakosztály típusú szobát vettünk fel, az interneten megjelent fotók alapján. Mi volt a meglepetésem a belépés napján, hogy a bátyámat a kért szobában, engem pedig egy junior lakosztályban szállásolták el. Nos, a recepciónak nem volt módja a szobám megváltoztatására, azt állítva, hogy nincs üres hely, és hogy már lakosztályban vagyok, amikor a képeken látható weboldalon egyértelműen egy junior lakosztályban voltam. Nos, kiderült, hogy a bátyám szobája mellett volt egy másik szoba, amely nem volt elfoglalva az egész hétvégén, amíg ott voltunk. Összefoglalva: a weboldal téves, tudatlansága van a szobájuk befogadásával, és azt csalja, hogy nem volt több szabad szoba. Nos, mivel alapvetően nem nekem oldották meg a problémát, mert nem akarták. Tettem egy igénylőlapot, amelyet ezen a héten fogyasztásra viszünk. Tripadvisor vélemény"
2.7
Írta: Ulises | Mikor járt itt? 2020.12.11 - 2020.12.18 | Értékelése: 54.2% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Új és nagyon jó elhelyezkedésű szállodaként adták el nekünk. A valóság az, hogy ez egy kicsi és átalakított szálloda, ahonnan a dűnék láthatók, de kerítéssel megakadályozza a hozzájuk való hozzáférést. Ha élvezni akarja őket, akkor körülbelül 45 perc sétára van. Nagyon csekély All Inclusive, sok nevetséges korlátozással. A figyelmes és barátságos személyzet menti el. Tripadvisor vélemény"
2.5
Írta: Christobal | Mikor járt itt? 2020.12.10 - 2020.12.17 | Értékelése: 50.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Kezdetben volt némi félrebeszélésünk többek között az all inclusive prémiumról ... a recepciós ezt gyorsan és jól megoldotta, köszönöm. A szálloda ebben a kivételes időszakban általában meghaladta az elvárásainkat. A lakosztályok tágasak és tiszták voltak, az ágy normáink szerint kissé rövid volt. Az étterem nem volt akkora, de nagyon tiszta és jól szervezett. Néhány étel nem volt igazán meleg, de kellemes ízű volt. Minden bizonnyal ott találtuk a lelkesedésünket. Az egyetlen hátrány az előrecsomagolt szendvics volt, és a covid-19 miatt nem volt friss kenyér. Szerintem a korona után még jobb lesz a reggeli. A személyzet nagyon barátságos és udvarias volt. Sok negatív vélemény elolvasása után megijedtünk, de ez egy teljesen téves ötlet volt. Van még mit javítani; pl. a kommunikációban (csak az utolsó napon tudtuk, hogy van transzfer szolgáltatás Maspalomas és Playa del Inglès felé, néhány szolgáltatás nem működik), a teraszon és a bárban (minden a szabadban van, mi van, ha esik az eső?), a terekben (most mindenhol volt hely, de kíváncsi vagyunk, hogy a szálloda teljes mértékben működik-e, lesz-e elegendő hely mindenki számára az étteremben és a bárban?) Most mindenképpen javasoljuk a szálloda ár-érték arányt (promóban foglaltunk) .. A szállodának azonban még szüksége van egy kis munkára, hogy teljes áron működőképes legyen. A Corallium Dunamarhoz (4 *) hozzászoktunk, és ez még nem volt ugyanaz a szint. A szálloda szintén kissé távoli, ezért mindig szüksége van szállodai transzferre vagy taxira. Saját kisbolt, fodrász, ... minden bizonnyal plusz lenne! Élveztük az AI Premium-ot egy kiegészítéssel, amelyet mindenképpen ajánlunk! A szükséges fejlesztésekkel és pozitív növekedési folyamattal mindenképpen ajánljuk ezt a szállodát. Üdvözlet Belgiumból! Tripadvisor vélemény"
4.0
Írta: Nico | Mikor járt itt? 2020.12.01 - 2020.12.08 | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése

Segítségre van szüksége?

Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

+ 36 1 785 8492

Kérdése van? Hívjon most!