Utazás leírása

Itt az élmények tárháza várja Önt és családját egy feledhetetlen nyaralásra! A görög stílusban épült Titanic Palace 5*-os szállodakomplexum egyediségét a közvetlen tengerpart és az aquapark adja; színeiben a vidámság és a felhőtlen szórakozás dominál. Lubickoljon a tengerben és folytassa a csobbanást a vízi parkban!

Fekvése

A Titanic Palace szálloda közvetlenül a Vörös-tenger partján fekszik, Hurghada központjától kb. 17 km-re, az egyiptomi hurghadai nemzetközi repülőtértől kb. 10 km-re. A tengerpart sekély, a nyílt víz egy mólón keresztül közelíthető meg.

Szobák

A Titanic Palace hotel közel 600 szobájának mindegyike légkondicionált, televízióval, mini bárral valamint széffel felszerelt. A fürdőszobákban hajszárító található. A szobák egy részéhez erkély vagy terasz tartozik. 

Standard szoba

48 m2, erkély vagy terasz, minibár, max: 3 fő, zuhanyzó vagy kád/wc, műholdas tv, 1 hálószoba, hajszárító, wifi, 1 fürdőszoba, széf, telefon, légkondicionáló.

Medencekapcsolatos szoba

48 m2, terasz, minibár, max: 3 fő, zuhanyzó vagy kád/wc, műholdas tv, 1 hálószoba, hajszárító, wifi, 1 fürdőszoba, széf, telefon, légkondicionáló.

Bungaló

48 m2, terasz, minibár, max: 2 fő, zuhanyzó vagy kád/wc, műholdas tv, 1 hálószoba, hajszárító, wifi, 1 fürdőszoba, széf, telefon, légkondicionáló.

Családi szoba

55 m2, légkondicionáló, minibár, max: 3 fő, erkély, műholdas tv, 1 hálószoba, zuhanyzó/ jacuzzi/wc, wifi, 1 fürdőszoba, hajszárító, telefon, társalgó, széf.

A Titanic Palace további szobakategóriáinak kiválasztása a foglalás során megjelenő szobatípus menüpont alatt elérhető.

Szolgáltatások

Éttermek, bárok, medencék, wellness szolgáltatások (szauna, gőzfürdő, törökfürdő, jakuzzi, masszázs), fitneszterem, teniszpálya, mini golf, bowling, asztalitenisz, biliárd, darts, vízilabda, vízi sportok a tengerparton (búvárközpont), térítésmentes WiFi csatlakozási lehetőség a lobbyban, konferenciaterem, üzletek, mosoda, animációs programok, disco, gyermekmedence, gyermekklub, videó játékok, játszótér. A szállodához egy nagyméretű aquapark tartozik számos csúszdával és medencével.
Egyes szolgáltatásokat csak külön térítés ellenében vehetnek igénybe a nyaralók!

Ellátás

All inclusive.

A weboldalon szereplő Titanic Palace szobaképei illusztrációk, csak mintaként szolgálnak!

Utazási iroda hazai besorolás
Nyaralás azonosító száma: 39588

CHARTER JÁRAT INFORMÁCIÓ

Választható turnusok:

8 nap / 7 éj, 11 nap / 10 éj, 12 nap / 11 éj, vagy 15 nap / 14 éj

Budapest / Hurghada:
Elutazás Hurghadára charter járattal. Érkezés után transzfer a szállodába. Szabadprogram. Vacsora és szállás Hurghadán.

Hurghada:
Reggeli után szabadprogram. Fakultatív programlehetőség: Sahara Park, tengeralattjáró, luxori kirándulás, kairói kirándulás, stb. Vacsora és szállás Hurghadán.

Hurghada / Budapest:
Reggel transzfer a repülőtérre, hazautazás.

A csomagár tartalmazza: 7, 10, 11, vagy 14 éjszaka a választott szállodában a megadott ellátással, repülőjegyeket (BUD-HRG-BUD) útvonalon, az adókat és illetékeket, a repülőtéren magyar nyelvű asszisztenciát, a repülőtéri transzfereket, a szerviz díjat és az útlemondási biztosítást.

A csomagár nem tartalmazza: vízum díja, utasbiztosítás.
 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az Egyiptomba történő belépéskor a hatóság 72 óránál nem régebbi negatív (QR kódos, vagy eredeti pecséttel és aláírással ellátott) angol nyelvű PCR teszt bemutatását kéri. A negatív PCR teszt bemutatása alól mentesül, aki QR kóddal ellátott uniós vakcinaútlevéllel vagy magyar védettségi igazolvánnyal és kétnyelvű oltási igazolással tudja igazolni, hogy a WHO vagy az Egyiptomi Gyógyszerészeti Hatóság által jóváhagyott vakcinából (Pfizer, Astra Zeneca, Moderna, Johnson & Johnson, Szputnyik, Sinopharm, Sinovac) mindkét adagot megkapta, és a második oltás óta 14 nap eltelt.

Egyiptom, a Külügyminisztérium besorolása alapján, jelenleg I-s utazásra nem javasolt kategóriába tartozik, hazaérkezést követően 10 nap karantén kötelezettség van hatályban (ami 2 db negatív PCR teszttel váltható ki), de ez alól mentesülnek a védettségi igazolvánnyal rendelkező utasok.


VÁRHATÓ MENETRENDEK:

MENETREND SZERINTI REPÜLŐJÁRAT HURGHADA
(LISZT FERENC REPÜLŐTÉR 2/A)

2021. április 3. 2021. november 6.
MS 752 (szombat) BUD-HRG 15:40 19:25
MS 751 (szombat) HRG-BUD 10:55 14:55

2021. július 11. 2021. november 7.

MS 752 (vasárnap) BUD-HRG 15:40 19:25
MS 751 (vasárnap) HRG-BUD 10:55 14:55

2021. november 6. - 2022. március 26.
MS 752 (szombat) BUD-HRG 14:55 19:35
MS 751 (szombat) HRG-BUD 10:45 13:55

2022. április 2. - 2022. május 7.
MS 752 (szombat) BUD-HRG 15:40 19:25
MS 751 (szombat) HRG-BUD 10:55 14:55

A légitársaság a menetrend változtatás jogát fenntartja!

Súlykorlátok a repülőjáraton:

- Megengedett súly: 23 kg/fő (felnőtt és 2 év feletti gyerek esetén)
- Megengedett súly: 0 kg (2 év alatti (infant) gyerek esetén)
- Kézi poggyász súlya: max. 8 kg/utas


CHARTER REPÜLŐJÁRAT HURGHADA
(LISZT FERENC REPÜLŐTÉR 2/B)

2021. július 7. 2021. november 3.
7O 5216 (szerda) BUD-HRG 14:00 19:30
7O 5217 (szerda) HRG-BUD 20:30 00:35 (+1)

A légitársaság a menetrend változtatás jogát fenntartja!

Súlykorlátok a Travel Service repülőjáraton:
- Megengedett súly: 23 kg/fő (felnőtt és 2 év feletti gyerek esetén)
- Megengedett súly: 10 kg (2 év alatti (infant) gyerek esetén)
- Kézi poggyász súlya: max. 5 kg/utas (max. 56*45*25 cm)

Egyiptom, Hurghada nyaralás, éves átlaghőmérséklet

81.4 %-os elégedettség 11 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
4.1
11 értékelés alapján
Ár-érték arány
3.8
Szálloda elhelyezkedése
4.4
Ellátás
3.7
Szoba elhelyezkedése
4.3
Szoba felszereltsége
4.4
Tisztaság
3.7
Szolgáltatások minősége
3.9
További értékelések
Értékelések

Szállodáról vélemények, értékelések

Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Kiváló ár/érték arányú szálloda. Olyan hotelt kerestem, ami városban van és gazdag élővilággal rendelkezik. Ennek tökéletesen megfelelt a hotel. Szuper, hatalmas szobánk volt. Az ételválaszték a szokásos volt, vacsoránál mindig valamilyen tematikus este, ebédnél a parti étteremben lehetett hamburgert, sült krumplit enni. A part apályos, délelőtt nem volt víz, de délutánra visszatért, így a kis vízben lehetett pancsolni, a mélyebb vízhez egy kb 300 méter hosszú móló vezetett, amin ha valaki nem akart gyalogolni, folyamatosan járt egy shuttle busz. Az élővilág nem okozott csalódást, gyönyörű volt a bójasoron kívül, azon belül sajnos már lepusztították. Sajnos nagyon kevés vendég volt, nagyrészt (szerintem) németajkúak. Összességében szuper volt, bármikor visszamennék, nyilván vannak sokkal jobb hotelek, sokkal drágább pénzért, ezt szem előtt kell tartani! Én maximálisan elégedett voltam."
5.0
Írta: Anonymus | Mikor járt itt? 2016.05.20 - 2016.05.27 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Ezt az értékelést csak azért írom, mert szeretném honfitársaimat megkímélni a kellemetlen élményektől. Ez az egyik leggyengébb hotel amiben valaha voltunk a családommal, senkinek nem ajánlom!!! Négy kisebb étterem van a szállodában, de ugyanaz az elképesztően silány ételválaszték van mindegyikben. Valóban közel áll egy vidéki kétcsillagos önkiszolgáló étterem színvonalához - de lehet, hogy még annál is rosszabb. Kb. 2 főétel, 3 köret, meg egy kis saláta részleg a kínálat (plusz sütemény és gyümölcs). Az étterem előtti grill helyen nyílt lánggal agyonégetett májat kínálnak. Ha nem májat, akkor büdös halat, vagy csirkeszárnyat, de egy nap csak egy fajtát. Aki rákos akar lenni, az egye csak meg. A beach étteremben 30 percet kell sorbanállni egy ócska hotdogért vagy hamburgerért (ez az összes ételválaszték a sültkrumplin és egyfajta paradicsomos tésztán kívül). A szoba kritikán aluli volt. A fürdőszobában tiszta penész volt minden, az álmennyezet barna rozsdás, koszos. A mosdó hátoldalán barna gusztustalan nyálkás valami volt. A szekrény tolóajtaja nem működött, a járólap falfestékkel telecsöpögtetve (pedig nem mostanában festették). Meglepetés a hideg zuhany. Reggel 10 óra előtt és este 18 óra után nem volt meleg víz. 4 napos veszekedés után tudtuk csak elérni, hogy valamit bekapcsoljanak és legyen meleg vizünk. Bár tengerparti a hotel, a víz bokáig ér, fürdeni nem lehet benne. Ha valaki mégis fürdeni szeretne, akkor kb. egy kilométeres stégen kell besétálnia a mélyebb részhez. A kiszolgáló személyzet mogorva, nem kedves. Összefoglalva ez egy nagyon gyenge szálloda, igényes embereknek nem ajánlott!"
3.0
Írta: Geiger | Mikor járt itt? 2014.12.05 - 2014.12.12 | Értékelése: 60.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Egy napja jöttünk haza az Egyiptomi Titanic Palace Hotelból, ami a Neckermann Klub Oázis Hotele. A Neckermannra nézve szégyen a Titanic Palace Hotel. A magyar Animátorok /Niki és Anna/ nagyon aranyosak, nagyon megszerettük őket. De a hotel egy kicsit sem gyerekbarát, kicsit sem felel meg a Neckermann által reklámozott Klub Oázis leírásnak. A magyar Animátorok minden tőlük telhetőt megtesznek.De nincsen saját helységük a gyerek animációra a másik hotel gyerek animációs szobájában vannak.Nem vehetnek részt az esti mini diszkóban.Este semmilyen show műsor nincsen csak a másik szálloda oroszainak/ami minősíthetetlen/.Nem klub Oázis szálloda/nincs az Animátorok által semmi show műsor/Mamma Mia, Apáca Show, Kabaré....,mint más hotelekben/Nincsen a Hotelnek gyermekek által használható tengerpartja.Min.1 km-t kell begyalogolni, hogy az ember egyáltalán vizet lásson.Van egy móló, ami a szomszédos hotelnél van, de gyerekek által használhatatlan.Mivel egy korall zátonynál van csak jó úszóknak és búvároknak.Két hetet voltunk, de a szállodánál tengerben nem voltunk./Pedig egész Hurgadában mert repültünk egyedül ennek a szállodának pocsék a tengerpartja!/Az étteremben az ételek rendkívül egyhangúak, minden nap ugyanaz, ráadásul egy vagy kettő étel, ami egyáltalán ehető.Nagyon kevés a zöldség, a gyümölcs kínálat szinte nulla.Nem felel meg egy 5 csillagos szállodának.A 3 csillagot talán megközelíti.Két hetet töltöttünk itt egy másik családdal.A medencéknél, hogy napágyunk legyen már 1/2 5-kor le kellett foglalnunk a napágyat.De még így is volt olyan , hogy mikor mentünk le reggelizni addigra ellopták a törölközőinket a kedves oroszok/10 Euro egy törölköző/Sajnos a szálloda színvonalát a kedves orosz vendégek/a vendégek több, mint 80%-a/ rombolják le./még az orosz gyerekek is, verekedek, lökdösődnek, szemetelnek....stb./A két hét alatt még a kórházba is voltunk /4 felnőtt és 3 gyerek/.Mind a három gyermeket kórházban kezelték.A magyar animátor lányt /Nikit/ is kórházba vitték .És még nagyon sok vendéget.A szálloda légkondicionáló berendezésétől kaptak a gyerekek egy szuper bakteriális torokgyulladást,hasmenést. 41 fokos lázzal./Amióta megvan a szálloda a légkondi nem volt tisztítva/Orvosi papírunk van róla. Plusz rátett a monotom étkezés , a vitamin hiány/mivel nincsen gyümölcs/.Nem ajánlom senkinek, főleg nem kisgyermekes családnak.Hacsak nem akarnak a nyaralásukból 2 napot kórházban tölteni és látni, hogy a kicsi kincsük 41 fokos lázzal szenved, infúziót kap"
4.7
Írta: Linki | Mikor járt itt? 2014.07.02 - 2017.07.09 | Értékelése: 93.3% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A Titanic Palace választásunk nyaralásaink nagy tévedése volt! Közepesen átlagos szálloda, katasztrofális recepciósokkal, tisztítatlan klíma berendezésekkel olykor olykor higiéniátlan helységekkel. A tengerpartja mint olyan konkrétan nincs! Óriási csalódás!! Egyetlen pozitívum az esti 8-9óra utáni műsorok programok, azok első osztályúak, kiváló, attraktív és szórakoztató! Iszonyat dühítő, hogy a varázslatos Vörös tengert nem lehet használni, a hirdetett mólója is romos omladozó rozsdás drót sodronnyal lezárt...... Éttermeik az egyiptomihoz képest is átlagos 1 hét után már konkrétan irritálóan egyhangúnak mondható! A recepciósok kifejezzen bambák, töketlenek, a háttér személyzet felszolgálók, pincérek, bárosok, takarítók a megszokott egyiptomi közvetlen, marha jó fej srácok, egy egy szakács is kifejezetten bunkó! Saját mizériánk, hogy a látogatás óta még mindig köhögünk a tisztítatlan klíma végett. Kétszer kaptunk rossz szobát, majd elkeverték a beach card-okat majd nem nyitotta végleges szobánk ajtaját az electric card...... Minden egyes probléma megértetése 1,5 óra minimum a recepción és fél napos reakcióval történik a reakció! Nyaralásunkból 3 nap telt ideg rohamokkal. Az egyetlen ami miatt valamire valónak mondhatjuk az ott töltött időt az éjszakai zenés és attraktív program kavalkád és a nagy mennyiségű alkohol magunkhoz vétele feledtetni a sok gondot!!!! Egy biztos abszolút nem ajánlom senkinek a szállodát!"
2.5
Írta: Norbert | Mikor járt itt? 2021.08.04 - 2021.08.15 | Értékelése: 50.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Nem luxuskategória, de mindennel felszerelt, kényelmes, szép, tiszta, igényes szálloda. A személyzet nem tolakodó, de készséges és segítőkész. A szálloda egyetlen hibája, hogy nagyon apályos a tengerpartja. Ettől függetlenül bármikor szívesen visszamennénk! :) "
4.7
Írta: Gabriella | Mikor járt itt? 2021.07.11 - 2021.07.18 | Értékelése: 93.3% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Barátságos személyzet, kellemes kiszolgálás. A szobákra ráférne a felújítás, folyt a WC és a kád is. A szálloda max 4 csillagos, többet vártunk tőle. A medencék burkolata kezd leválni, a járda feltörve sok helyen. Tisztasággal nem volt gond. Sajnos tényleg nincs a szállodánál tenger, még térdig sem ér, apály idején 4-500 mérert kell besétálni."
3.0
Írta: Mónika | Mikor járt itt? 2021.06.27 - 2021.07.04 | Értékelése: 60.8% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Az ételek minősíthetetlenek. Minden ebéd és vacsora egyforma volt. Íztelen , kemény hús, felismerhetetlen... Szerencsére volt saláta( uborka, paprika, paradicsom, káposzta)"
4.3
Írta: Emi | Mikor járt itt? 2019.06.30 - 2019.07.07 | Értékelése: 85.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A személyzet kedves, segítőkész. A szoba felszereltsége teljesen rendben volt. A mindennapi takarítással raktak a hűtőbe vízet és üdítőt. A fürdöszoba kis felújításra szorulna, de így is elfogadható volt."
4.4
Írta: Ágnes | Mikor járt itt? 2018.07.04 - 2018.07.15 | Értékelése: 88.3% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A szobák takarítása hagy némi kivetni valót. Az ételek íztelenek , a grillezett ételek vagy nyersek vagy odaégettek. A személyzet kedves és segítőkész.. "
4.3
Írta: Attila | Mikor járt itt? 2018.04.06 - 2018.04.13 | Értékelése: 86.7% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A szálloda gyönyörű, de nem tengerparti mert nincs víz!! "
4.8
Írta: Edit | Mikor járt itt? 2017.08.06 - 2017.08.13 | Értékelése: 96.4% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Az egyiptomi viszonyokhoz képest jó a szálloda. A tisztaság és a vizicsúszdák állapota erősen javítható lenne. "
4.2
Írta: Gábor | Mikor járt itt? 2017.07.26 - 2017.08.02 | Értékelése: 83.3% | Részletes értékelés megtekintése

Segítségre van szüksége?

Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

+ 36 1 785 8492

Kérdése van? Hívjon most!