Regency Hotel & Spa szállodainformáció

Tunéziai stílusban épült szálloda Monastir központjában, csupán 10 km-re a repülőtértől. A szálloda ideális kiindulópont sétákra. Elsősorban az aktív pihenést és a központi elhelyezkedésű szállodákat kedvelő utasainknak ajánljuk.

Utazásszervező iroda hazai besorolása: 3*+

Regency Hotel & Spa szálloda távolsága

Távolság a tengerparttól: közvetlen, távolság a repülőtértől (Monastir): kb. 10 km, távolság a központtól (Monastir): kb. 500 m, távolság a vásárlási lehetőségektől: közvetlen.

Regency Hotel & Spa szobák felszereltsége

Légkondicionáló (főszezonban), telefon, SAT-TV, minibár (térítés ellenében), fürdőszoba (fürdőkád vagy zuhanyozó, hajszárító, WC), széf, balkon vagy terasz.

Szobák felár ellenében

Egyágyas szobák, tengerre néző szobák, egyágyas tengerre néző szobák, családi szobák, családi szobák - tengerre nézők.

Regency Hotel & Spa szálloda felszereltsége

Hall recepcióval, büféétterem, a'la carte-étterem, bár, mór kávézó, üzletek, fodrászat, mosoda, konferenciaterem, éjszakai klub, Wi-Fi a szálloda egész területén ingyenesen, medence (napágyak, napernyők ingyenesen), pool-bár, fedett medence, gyermekmedence, miniklub, játszótér.

Regency Hotel & Spa tengerpart

Homokos part, napágyak, napernyők ingyenesen, törölközők kaució ellenében, vízi sportok térítés ellenében.

Regency Hotel & Spa sport és szórakozás ingyenesen

Animációs programok, alkalmanként esti műsorok, teniszpálya, asztalitenisz.

Regency Hotel & Spa sport és szórakozás térítés ellenében

Masszázs, pezsgőfürdő, vízi sportok, lovaglás.

Regency Hotel & Spa ellátás

All Inclusive: minden étkezés büférendszerben, helyi alkoholos és alkoholmentes italok korlátlan fogyasztása 10:00-től 23:00 óráig, napközben snack-ételek, sütemény, szendvics. A vacsoránál alkalomhoz illő viselet ajánlott (férfiaknak hosszúnadrág). Az All Inclusive szállodák szolgáltatásai bizonyos részletekben szállodánként eltérhetnek.

Utazási iroda hazai besorolás
Nyaralás azonosító száma: 10184

Tunézia, Monastir nyaralás, Monastir utazás Regency Hotel Spa térképe

Tunézia, Monastir nyaralás, éves átlaghőmérséklet

72.4 %-os elégedettség 5 vélemény alapján! Hotel értékeléseket utasok írták, ezekért a véleményekért az iroda nem vállal felelősséget.
3.6
5 értékelés alapján
Ár-érték arány
2.9
Szálloda elhelyezkedése
4.6
Ellátás
3.1
Szoba elhelyezkedése
4.5
Szoba felszereltsége
3.8
Tisztaság
3.3
Szolgáltatások minősége
3.1
További értékelések
Értékelések

Szállodáról vélemények, értékelések

Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Tripadvisor 1 263 értékelés, 7. a Regency Hotel Spa 41 hotel közül itt: Tunézia, Monastir. (2020.08.13.)"
4.0
Írta: Utazási Iroda véleménye | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"Kellemes, barátságos hely jó elhelyezkedéssel. A kiszolgálás néha kaotikus és lassú, de igyekeznek. Strandja a helyi strand mellett élmény egy szép öbölben. - Google vélemény"
4.0
Írta: István | Mikor járt itt? 2019.08.03 - 2019.08.10 | Értékelése: 80.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"nagyon jo....... szép a szálloda közell a part.... belváros közel van... nem akart senki megölni, kedvesek az emberek..... ajánlani tudom és köszönjük a szervezést."
5.0
Írta: László | Mikor járt itt? 2018.08.28 - 2018.09.04 | Értékelése: 100.0% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A Hotel helyi viszonylatban! 2,nagyon jó indulattal 3 csillagos. A hotel kissé lelakott.A két hetes nyaralásra a gazdasági bejáratra nézett a szobánk.Az ott tárolt szemét a 35 fokban oszlott és ennek "illatait"szagoltuk. A fürdő penészes, a szobák ajtajai megereszkedtek ezért a vendégek folyamatosan csapkodták a nap 24 órájában.Így a délutáni szieszta kizárt.A törölközőket délben elviszik helyette delután 2-3 között hoznak másikat.Addig old meg magadnak. A leg rosszabb az étterem.Egyrészt csak helyi ételeket kínálnak,ételmérgezést kaptunk két magyar családdal együtt! Ha nem érkezel az étkezés megkezdésekor, akkor vadászhatsz magadnak kést,villát no meg tiszta asztalt, poharat.Terített asztalra ne számíts.A pincérek nagyon kedvesek, de nem értenek ahhoz, amit csinálnak és emellett nagyon túlterheltek is.A vendégek 80% helyi.Európait elvétve találsz.Ezt vedd figyelembe ha ide mennél.Snack bár: Italok műanyag pohárban és egyedül a reggrl megmaradt croissant tudod enni, semmi mást.A szállodában nincs coctail. Üdítők, sör bor és kommersz italok.A citromot sem ismerik a bárban. TENGER szemetes és üledékes.A konditerem és gyerekjatszótér valamint a club nem üzemel."
2.6
Írta: Gábor | Mikor járt itt? 2018.07.31 - 2018.08.14 | Értékelése: 51.8% | Részletes értékelés megtekintése
Red Sea Hotelek vélemények, értékelések
"A szálloda valóban a tengerparton van, de a tengerpart kicsi és nagyon szemetes volt. Valamint szél által kihordott fekete fű borítja be a homokos tengerpartot. Pici utat gereblyéztek el, ahol be lehetett lábujjhegyen menni a vízbe. De a víz is tele volt fűvel és szeméttel a part szélén. Ezáltal a tengerparton konkrétan büdös volt. Annak ellenére, hogy többször jeleztük az idegenvezetőnek nem történt semmi. Tudtommal Ő is szólt a szálloda tulajának, de csak ecsetelte, hogy sokba kerül a fű eltakarítása. De megjegyzem, hogy a szemét eltakarítása nem került volna sokba. (Valamint a tengerben nagyon sok medúza volt, többször is megcsíptek bennünket.) Délelőtti és délutáni sneck egyáltalán nem volt. Azért, hogy tengerre néző szobát kapjunk 100 Eurót kellett fizetnünk. A fürdőszoba ajtó vastagon koszos volt. A személyzet egyáltalán nem volt kedves sem segítőkész. Külön kérésre adtak tiszta törölközőt és sampont. Az étel tunéziai volt nem európai, a választék sem volt túl nagy. Mivel a helyi vendégek disznóolat csináltak az étteremből, ezért minden étkezés befejeztével elmenekültünk onnan. És minden étkezésnél igyekeztünk elsőként leülni az asztalhoz, hogy tiszta abroszon ehessünk. Sajnos e miatt meg sok más miatt is, ami nem a szállodával kapcsolatos nem éreztük jól magunkat. A szállodát jó indulattal csak 2 csillagosnak sorolnánk be, de inkább egynek sem. Ide még egyszer biztos nem fogunk eljönni. Nagyon sajnálom, hogy ilyeneket kellet írnom, de ez az igazság. A velünk kint lévő Magyarok (nem voltunk sokan) fel voltak háborodva. Ezért kifizettem közel 600 ezer forintot. Kérem segítsenek abban hogy kihez nyújthatom be kártérítésemet. Köszönettel és üdvözlettel, Pintér Ágnes"
2.3
Írta: Ágnes | Mikor járt itt? 2017.07.18 - 2017.07.25 | Értékelése: 46.7% | Részletes értékelés megtekintése

Segítségre van szüksége?

Hívjon minket , hétfőtől péntekig 10-18 óra között

+ 36 1 785 84 92

Kérdése van? Hívjon most!